[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Moderator: Junior Moderator

Regulamin działu
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Mycha » N lis 06, 2005 7:28 pm

Teoretycznie wymiana pięterek wchodzi w grę, ale... Szkielet klatki jest zrobiony z listew którym nie dużo brakuje do zjedzenie do końca- na razie tylko minimalnie się giba, ale nie wiem co będzie później :wink: Myślałam nad pięterkami z siatki...
W sprawach jakichkolwiek (transport, pytania itd) proszę WYŁĄCZNIE o kontakt meilowy - ratteria[małpka]gmail.com
RATTERIA.W.INTERIA.PL
Mycha
 
Posty: 2607
Dołączył(a): Pt sty 17, 2003 4:16 pm
Lokalizacja: cracov

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez curcio » N lis 06, 2005 8:20 pm

Boże, ale jesteś zdolna. W dodatku kobita.

A jakiej sciolki używasz?
curcio
 
Posty: 38
Dołączył(a): N wrz 11, 2005 3:29 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez czukukkcza » N lis 06, 2005 9:16 pm

[quote="Mycha"]Myślałam nad pięterkami z siatki...[/quote]

zależy jeszcze z jakiej siatki...metaloa najlepsza :wink:
i fajnie by było,żeby pieterko nie było zrobione z "pojedynczej" siatki,tylko złożonej 2-3 razy-stabilniejsze,solidniejsze.
ja jednak będe ciągle za drewnianymi pięterkami.milej się przecież biega,leży na drewienku,niż na zimnym metalu,ale to IMO :roll:
Pabluś i Stachanek razem na Niebieskiej Łące...
czukukkcza
 
Posty: 544
Dołączył(a): Cz sie 18, 2005 11:16 am

Z czego wykonac now? klatk???

Postprzez PuCeK » Śr kwi 12, 2006 10:12 pm

Hejka.Tak dokładniej to chodzi tylko o jej stelaż bo siateczkę już znalazłem tylko nie wiem z czego zrobić szkielet,Cy może być z drewna??taki liestewek??i wtedy siateczką owinąć go czy przyczepić ją od wewnątrz tak byszczurek nie miał bezpośredniego dostępu??Nie wiem jak to zrobić.Myślę,myślę i nie wiem:9pomóźcie.im szybciej będe wiedział tym lepiej dla Jadzi.A czy mogłyby być takie kontowniki jak na ścianę się daje i wtedy od zewnatrz przyłożyć siateczkę i przywiązać drutem??tylko nie wiem bo wolałbym by była ona dosć solidna.Pomóżcie.

[ Komentarz dodany przez: LuLu: Sro Kwi 12, 2006 11:16 pm ]
Post polaczony z tematem juz istniejacym. W tym dziale rowniez jest spis tresci, z ktorego warto korzystac. /mod LuLu
...::PuCeK::...
PuCeK
 
Posty: 53
Dołączył(a): N lis 20, 2005 4:09 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Mageda » Cz kwi 13, 2006 2:10 pm

A może pięterka zrobione z plexi ?
łatwo można potem zetrzeć siuśki ;)

Ja kiedyś miałam drewniane półeczki, ale obkleiłam je zwykłą śliską okleiną.
Okleina zatrzymywała siuśki i także łatwo było potem ją wycierać.
Zuzia i Filutka - w szczurzym raju ....
Avatar użytkownika
Mageda
 
Posty: 654
Dołączył(a): So mar 29, 2003 12:08 pm
Lokalizacja: Białystok/Zambrów

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Fam » Pt kwi 14, 2006 9:50 am

stelarz proponuje z rurek miedzianych albo z drutu. musisz sie udac do spawacza, ale klatka bedzie ciężka. moze lepiej z szafki zrobic, wtedy tylko drewniana ram dzwiczek i od srodka siatka
za tęczowym mostem: Karolcia
Fam
 
Posty: 824
Dołączył(a): Śr mar 23, 2005 7:51 am

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez PuCeK » Pt kwi 14, 2006 12:52 pm

ze szafki??ja właśnie nie chce bo szfka jest gorsza do sprzatania i z siaytki wszystkie boki sa odkryte (z siatki są)i mi się bardziej podoba.A może tak z listewek takich grubszych zbić stelarz i od wewnątrz go wyłożyć siatką:>??jak myśłicie??
...::PuCeK::...
PuCeK
 
Posty: 53
Dołączył(a): N lis 20, 2005 4:09 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez małolata » Pt kwi 14, 2006 5:36 pm

ściurki poobgryzają listewki:/
Szakira [']-12.04., Foteczka['] 11.04-13.04.06. ;(
małolata
 
Posty: 241
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 11:36 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Dory » Pt kwi 14, 2006 5:40 pm

chyba, że zabezpieczysz je jak kable ;)
Grubasy zapraszają do galerii -> album_personal.php?user_id=2925
Ami (07.05.2006) ze mną od 12.06.2006
Caspuś (07.09.2006) ze mną od 11.10.2006
Docencik (ok. 06.01.2006) ze mną od 13.04.2006
Dziekaniątko (ok. 06.01.2006) ze mną od 13.04.2006
Dory
 
Posty: 1268
Dołączył(a): So lut 04, 2006 3:38 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez PuCeK » Pt kwi 14, 2006 9:19 pm

tzn jak??jak je zabezpieczyć??ale te listewki byłyby na zewnatrz,a nie wewnątrz,bo siatkę mam już tylko nie wiem co ze stelarzem:/proszę doradźcie mi...Ja wy macie wykonane swoje własnorecznie zrobione klateczki??macie jakieś foty??tylko z góry mówię,że nie chcę robić ze szafki bo trudno trzymac higienę...
...::PuCeK::...
PuCeK
 
Posty: 53
Dołączył(a): N lis 20, 2005 4:09 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez małolata » Pt kwi 14, 2006 9:50 pm

ja swego czasu chcialam zrobic z szafki klatke,znalazlam nawet fajna na smietniku kiedys, znaczy kto swoje meble stare wystawial przed domem i ja przygarnelam taka klatke, wycielam ja nawet u stolarza wg wlasnej inwencju zeby pozniej przemocowac siatke, ale stwierdzilam ze to jest strasznie ciezkie.moge komus oddac te szafke jak przyjedzie po nia do lomianek kolo wawy.zrobie zdjecia jak chcecie w weekend.
Szakira [']-12.04., Foteczka['] 11.04-13.04.06. ;(
małolata
 
Posty: 241
Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 11:36 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Fam » Pt kwi 14, 2006 10:05 pm

stelarz z listewek moze byc ale
1. klatka bedzie dużo większa niz jej wnętrze (siatka musi byc od srodka);
2. zabezpieczenie o jakim mówiła Dory to plastikowe listwy, moim zdaniem to odpada, zostana zjedzone tak samo szybko jak drewno a jedyny plus to to ze sa bardziej higieniczne
3. drewno nasiąknie moczem
4. klatka bedzie ciężka, i mało stabilna

PROPONUJĘ
kup kątowniki metalowe lub aluminiowe, napewno cos wypatrzysz jak sie wybierzesz do marketu budowlanego jakiegos. moga byc tez jakies listwy progowe albo cos w tym stylu. możesz zaniesc całość do spawacza, lub w przypadku aluminium ponaginac samemu

ja bym zrobiła jeszcze morze tak:
rozejrzyj sie za ramą od starego akwarium. kiedys byly takie z kątowników wielkie, moze ktos taką rame ma
Moze w poblizu jest jakis targ albo giełda, albo komis meblowy tam mozna znależć czasem klatki a nawet porządne woliery (ja ostatnio widziałam kruliczą klatkę na rynku, na oko podstawa metr na 40cm za 50 zł (z tym ze mała na wysokość) przerobienie takiej klatki zajęło by znacznie mniej czasu niz bydowa od podstaw
zastanów sie jeszcze nad szafka, taka klatka jest fajna np. http://ruthless.zathras.de/graphik/ratten/bighouse.JPG
lub ta http://www.hoobly.com/0/0/198362.html
za tęczowym mostem: Karolcia
Fam
 
Posty: 824
Dołączył(a): Śr mar 23, 2005 7:51 am

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Dory » So kwi 15, 2006 10:23 am

[quote="PuCeK"]tzn jak??jak je zabezpieczyć??ale te listewki byłyby na zewnatrz,a nie wewnątrz,bo siatkę mam już tylko nie wiem co ze stelarzem:/proszę doradźcie mi...Ja wy macie wykonane swoje własnorecznie zrobione klateczki??macie jakieś foty??tylko z góry mówię,że nie chcę robić ze szafki bo trudno trzymac higienę...[/quote]
Ktoś mówił, że kable można zabezpieczyć paćką do paznokci zapobiegającą ich obgryzaniu. Kiedyś kupiłam, naprawdę ochydnie smakuje. Myślę, że możnaby tym też listewki posmarować, chociaż metalowy stelarz byłby napewno trwalszy.
Grubasy zapraszają do galerii -> album_personal.php?user_id=2925
Ami (07.05.2006) ze mną od 12.06.2006
Caspuś (07.09.2006) ze mną od 11.10.2006
Docencik (ok. 06.01.2006) ze mną od 13.04.2006
Dziekaniątko (ok. 06.01.2006) ze mną od 13.04.2006
Dory
 
Posty: 1268
Dołączył(a): So lut 04, 2006 3:38 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez PuCeK » So kwi 15, 2006 12:02 pm

FAM czy chodziło Ci o takie kontowniki co,np.kładzie się na ścianę żeby był kąt prosty:>??nieraz mają one takie dziurki a nieraz są całe.A może takie metalowe kątowniki co się nieraz na próg kładzie:>??jeszcze się rozejrz w komisie.Szafka odpada bo nie mam aż tak miejsca i wogóle mi się nie podoba.W sumie z tym spawaczem to nie ma problemu bo mój Tatuś jest więc ten problem mam z głowy;d;]Dawajcie jeszcze jakies porady a za tę dzięki wielkie;]Aha..Życze wszystkim smacznego jajaka oraz mokrego dyngusa z okazji Świąt;d;]

EDIT:
a co do tych aluminiowych kontowników..to jak je można łączyć??lutować je można czy jak??bo raczej nie spawać;p
Ostatnio edytowano So kwi 15, 2006 3:42 pm przez PuCeK, łącznie edytowano 1 raz
...::PuCeK::...
PuCeK
 
Posty: 53
Dołączył(a): N lis 20, 2005 4:09 pm

[Klatka] - samodzielna budowa klatki

Postprzez Fam » So kwi 15, 2006 6:02 pm

raczej takie progowe, bo sa trwalsze, ale i te na ściany można by było wykorzystać. aluminiowe kątowniki poprostu nacinasz (wycinasz trójkąt z jednej strony) i bardzo ostrzożnie zaginasz, nie wiem jak to wytłumaczyć, ale chyba poterfisz sobie to wyobrazic.
można tą kleic specjalnymi klejami lub związywać drucikiem (przewlekasz w miejscach dziórek na śróbki)
za tęczowym mostem: Karolcia
Fam
 
Posty: 824
Dołączył(a): Śr mar 23, 2005 7:51 am

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Klatki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości