Typowo "leśna" ściółka w klatce, za czy przeciw ?

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Atasuke
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 22, 2013 1:09 pm

Typowo "leśna" ściółka w klatce, za czy przeciw ?

Post autor: Atasuke »

No więc tak, jak w temacie. Jestem w sumie dopiero początkującym szczuro-fanem, a w środę dostaję swojego pierwszego ogonka. Klatka kupowana będzie jutro i wśród w sumie szerokiej gamy różnorakich ściółek występujących w sklepie zoologicznym, zastanawiam się, czy mozna urządzić ściółkę "po naturalnemu". To znaczy :
-suche liście (w którymś z tematów wyczytałam, że można je podawać)
-kilka szyszek
-kawałki mchu (i właśnie głównie o ten mech chciałam się zapytać. Na forum nie znalazłam żadnego tematu dotyczącego mchu, stąd pytanie ??? .)
IHime
Posty: 4523
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:34 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Typowo "leśna" ściółka w klatce, za czy przeciw ?

Post autor: IHime »

Można dawać takie naturalne rzeczy, ale lepiej je najpierw wyprażyć w piekarniku, bo inaczej można sobie do domu przywlec świerzb, kleszcza albo innego tasiemca.
Awatar użytkownika
Wilczek777
Posty: 533
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Typowo "leśna" ściółka w klatce, za czy przeciw ?

Post autor: Wilczek777 »

Pamiętaj, że szczurki powinny być przynajmniej dwa tej samej płci. Sprawdź na szczurzym kalkulatorze czy Twoja klatka odpowiada liczbie szczurków które będziesz mieć mieć. Takie gadżety jak liście i szyszki ogonki uwielbiają ale z doświadczenia wiem, że ciężko się po nich czyści klatkę :)
Na spółę z TŻ:
Desant, Anubis(Ibasan)Beris, Kaszmir Beris, Miętus EmeraldMoon, Bjorn, Belfast
Za TM:Silver&Sharingan, Destruktorzy, Śpioch&Grubas, Czarnuszek&Bibs, Miki

Pieseła - Nessie