Jak własnoręcznie zrobić narożną kuwetę (toaletę)?

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
mrs.jingles
Posty: 180
Rejestracja: śr sie 10, 2005 12:53 pm

[Wyposazenie] - toaleta, kuweta itp.

Post autor: mrs.jingles »

Witam wszystkich! w poniedzialek pozegnalam mojego myszoskoczka i od dzis mieszkam z bialo-ruda szczurka :D na razie jestem na etapie uczenia sie calkiem nowych dla mnie zachowan, to calkiem inne zwierzatka niz reszta gryzoni ;) bylabym wdzieczna, gdyby ktos podal mi sposob na szczurzy kibelek w klatce... pozdrawiam wszystkich! ;)
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 8:09 pm przez mrs.jingles, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sopocianka
Posty: 594
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 5:26 am
Lokalizacja: Sopot

[Wyposazenie] - toaleta, kuweta itp.

Post autor: sopocianka »

Mój chomik siusiał do słoika, ale ze szczurem to raczej nie wypali...
Był już podobny temat o uczeniu ogona czystości, kliknij tutaj.
Za TM: Ret, Kangus, Urodzinka, Okruszek, Skrawek, Flips, Settimo, Yeti, Skierka, Chochlik
merch
Posty: 6868
Rejestracja: czw gru 02, 2004 2:48 pm

[Wyposazenie] - toaleta, kuweta itp.

Post autor: merch »

Sposób na szczurzy kibelek nie dajesz ściólki w kuwecie tylko chusteczki i w małej kuwecie takiej 15x10 cm dajesz ściólkę kocią( np cats dream) ustawiasz w rogu , jak załapie to ok . Jak nie to trzeba pomóc zn jak pojawią sie kupki i sióski poza małą kuwetą przekładesz je do małej kuwetki i dokadnie myjesz duza wyscielajac czystymi recznikami czy chusteczkami , w końcu załapie i ponad 90% kupek bedzie ladowało w małej kuwecie kibelku i ok 50-70 % siusków w zalezności od szczura i jego nastroju ;)
Obrazek