Domek dla ciężarnej szczurki

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
blackjanet
Posty: 2
Rejestracja: pt maja 18, 2012 8:38 pm

Domek dla ciężarnej szczurki

Post autor: blackjanet »

Witam! Mam pytanie.Jak zrobić samemu i z czego domek dla szczurki,która spodziewa się potomstwa. Żanetka jest moja pierwszą szczurką więc nie mam dużo doświadczenia.Domki oferowane w sklepach zoologicznych nie odpowiadają do klatki,którą kupiłam.Proszę o pomoc.Pozdrawiam wszystkich.Bety
Hanka&Medyk
Posty: 1916
Rejestracja: pt lut 13, 2009 7:56 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Domek dla ciężarnej szczurki

Post autor: Hanka&Medyk »

W jakim sensie nie odpowiadają? Nie mieszczą się? Jeśli tak, to ewidentnie klatka nie nadaje się dla szczura, który potrzebuje przestrzeni.
[*]:Dziunia,Gienia,Gaja+UtahMerch'sField,OmegaEM,Amiga,Destra+DaithiRL,Aguta,Albi,Fufa,Yumi,Belzebub,Wacław,Krówka
Są:Miotła,LuxTorpeda,Teodora,Ciapka,Piszczałka,Rubi,Tesla,Gniotka
Awatar użytkownika
KITEgirl
Posty: 1524
Rejestracja: pn cze 07, 2010 7:04 pm
Numer GG: 491855
Kontakt:

Re: Domek dla ciężarnej szczurki

Post autor: KITEgirl »

nie musisz wstawiać jej domku. daj jej dużo ręczników papierowych a sama zrobi sobie gniazdo.
jakiej wielkości masz klatkę? jak ma pięterka to je wyjmij przed porodem.
blackjanet
Posty: 2
Rejestracja: pt maja 18, 2012 8:38 pm

Re: Domek dla ciężarnej szczurki

Post autor: blackjanet »

Hanka&Medyk pisze:W jakim sensie nie odpowiadają? Nie mieszczą się? Jeśli tak, to ewidentnie klatka nie nadaje się dla szczura, który potrzebuje przestrzeni.