Trudny wybór i trudni rodzice...

Czyli jak przekonać innych domowników do szczura w domu.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Lunia
Posty: 7
Rejestracja: pt gru 19, 2014 3:21 pm

Trudny wybór i trudni rodzice...

Post autor: Lunia »

Witam! Jestem nowa na forum i nie bardzo umiem się nim jeszcze posługiwać, więc proszę o wyrozumiałość :) Mam problem z rodzicami jak prawie każdy w tym dziale i liczę na pomoc z Waszej strony :) A, więc zacznę od tego, że nie mam doświadczenia z szczurami, a z myszoskoczkami... Wiem, że to forum o szczurkach, ale żebyście dobrze zrozumieli mój przypadek muszę się troszkę rozpisać na temat myszoskoczków. Myszoskoczki mam już od długiego czasu w domu i przez moje palce przewinęło się ich 11(nie były rozmnażane, z adopcji i kinder niespodzianki jednej z adoptowanych podopiecznych). Aktualnie mam ich 2. Znam się na nich jak nikt inny, mają i zawsze miały odpowiednie warunki, karmę z najwyższej półki, wybiegi, odpowiednie podłoże itp. Wszystko płynie z moich funduszy! Sama płacę za zwierzaki, za ich leczenie, za karmę, za ściółkę, nowe wyposażenie, sama! Chociaż nie gardzę pomocą ze strony dziadków w postaci paczki trocin :) Kilka miesięcy temu zleciłam dziadkowi budowę "akwarium" (z tyłu i po bokach ścianki, z przodu szyba i u góry pokrywa) dla swoich 2 pozostałych skoczków (120cmx40cmx40cm). Dziadek przy budowie nowego lokum dla skoczków nie chciał, ani mojej pomocy, ani pieniędzy na materiały. Po 2 tygodniach ukończył pracę. Nowe lokum jest przystosowane w 100% do stylu życia i potrzeb myszoskoczków. Włożył w to "akwarium" całe serce i siły, z tego co mi babcia mówiła, to czasem siedział po 3-4 godziny w garażu, żeby skończyć jak najszybciej. To "akwa" wcale nie zajmuje miejsca!