[ŁAPKA] Ile minie czasu zanim łapka "ożyje"???

W tym dziale napisz o problemach związanych z łapkami, czy ogonem Twojego pupila.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
bibuła
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:53 pm

[ŁAPKA] Ile minie czasu zanim łapka "ożyje"???

Post autor: bibuła »

Witam!
Jestem początkująca, jeżeli chodzi o szczurki (wcześniej były tylko chomiki).
Mam pytanie ile trwa powrót do życia łapki, która ścierpła po zaszczyku? Niedowład trwa już 4 dni, mięsień pracuje, ale łapka jest po prostu "martwa". Ile czasu może zająć zanim łapka wróci do "życia"?
Awatar użytkownika
Paul_Julian
Posty: 13223
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 2:21 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: [ŁAPKA] Ile minie czasu zanim łapka "ożyje"???

Post autor: Paul_Julian »

Tutaj http://szczury.org/viewtopic.php?p=708131#p708131 jest opis masażu. Delikatnie masuj i musi byc ok :)
Szczursieny :
Illyasviel,Iskander,Kretka,Lusia,Karmel
W szczurzym raju:
Dorian,Luna,Czika,Niunia,Śnieżynka,Pati,Florka,Nicponia,Kropek,Kredka,Partyzant Soran,Mysia,Gucia, Malwinka,Imbir, Lucjan,Maja,Igor,Figa,Pcheła,Biały Rekin,Krzyś Włóczykij,3kropka,Mink,Sowa,Buła,Nezumi,Krecia, Bubuś, Królewna Fru-Fru,Pyza,Porzeczka, dzielna Mucha
bibuła
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:53 pm

Re: [ŁAPKA] Ile minie czasu zanim łapka "ożyje"???

Post autor: bibuła »

Dziękuję! Szukałam na forum ale za słabo :)
Starałam się masować łapkę w podobny sposób, ale za każdym razem mam wrażenie że łamię jej wszystkie kostki... W każdym razie nie zrażam się i będę masować dalej :)
Awatar użytkownika
Paul_Julian
Posty: 13223
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 2:21 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: [ŁAPKA] Ile minie czasu zanim łapka "ożyje"???