Co robić?

Wszystko inne, czego nie można zakwalifikować do żadnego z podanych działów. Na przykład: kilka objawów, dotyczących ogółu zachowań chorobowych, czy niewydolność kilku organów, obejmujących zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
To jest dobry dział, jeśli nie wiesz gdzie możesz umieścić swój post - by najlepiej pasował.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
taniija
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 02, 2013 7:06 pm

Co robić?

Post autor: taniija »

Znajoma zostawiła mi w opiece szczurka (samiec, dorosły). Od sylwestra jest osowiały, apatyczny, prawie nie je, a dzisiaj zaczął popiskiwać. Kiedy wypuściłam go z klatki, aby sobie pobiegał, po prostu ułożył mi się na kolanach, do tego jakby szybko biło mu serce. Nie znam się na szczurkach, dlatego proszę o pomoc - czy ze zwierzakiem coś złego się dzieje?
majulina
Posty: 646
Rejestracja: ndz lip 15, 2012 11:59 am
Numer GG: 2708907

Re: Co robić?

Post autor: majulina »

Tanija powodów jest bardzo wiele... po pierwsze jest sam. Po drugie nie ma tez jego właściciela, więc wszystko jest dla niego obce. Jest zestresowany na maksa. Poza tym co masz na myśli pisząc "popiskiwanie" niektóre odgłosy wydawane przez szczura mogą świadczyć o infekcji górnych dróg oddechowych. Dla pewności poszlabym do weterynarza. Jak nie znasz dobrze szczurka to nie ma co sie domyslać co mu jest, lepiej sprawdzić- osłuchać.
nasz temat http://www.szczury.org/viewtopic.php?f= ... 3&start=45

Ze mna PUszysława NÓzia Rózia KOko i LOko

Mysia kochana, Loko (Sucharek) mój [*]
taniija
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 02, 2013 7:06 pm

Re: Co robić?

Post autor: taniija »

Dziękuję, tak zrobię. Po prostu nie znając się na szczurkach nie chciałam niepotrzebnie panikować
majulina
Posty: 646