Jak często matka powinna karmić młode?

Hmmm... temat mówi wszystko. :)

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Arleta
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 24, 2008 10:46 pm

Jak często matka powinna karmić młode?

Post autor: Arleta »

Tagi: karmienie, młodych, młode, samica, odstęp, karmieniem




Pytam ponieważ nie znam się na szczurach, a została mi ostatnio oddana pod opiekę ciężarna samiczka (swoją drogą zapłodniona w zoologu) i właśnie dzisiaj urodziła 10 maluchów. Jak wróciłam z pracy małe już były i odtąd do teraz (4 godziny) matka była w domku (gdzie jest gniazdo) raz i to na kilka sekund. Trochę się niepokoję bo małe piszczą a matka śpi poza gniazdem. Czy takie zachowanie może się zmienić? Dziękuję za odpowiedź.
Nina
Posty: 6027
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 9:30 pm
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Re: Jak często matka powinna karmić młode?

Post autor: Nina »

Z tego co pamiętam 3-4 godziny bez karmienia to nic poważnego. Moja samica nie karmiła nawet dłużej, miała ruje poporodową i dzieci jej kompletnie nie interesowały. Później wszystko wróciło do normy i przez pare dni prawie w ogóle nie chciała wychodzić z gniazda.
Pozostaje Ci obserwować szczurzyce, zapewnić jej dobre, wartościowe jedzenie, cisze i spokój, nic więcej zrobić raczej nie możesz.
Ze mną: LeeLee + Lily
W pamięci 35 indywidualistów: H, M, H, V, M, K, D, M, S, A, D, N, F, P, A, H, A, A, F, K, M, T, M, E, C, A, B, C, Ł, A, C, K, C, F, F + Grażyna, Kluska, Mia, Trufla, Zambia, Mała Mi, Weszka i Pcheła
Tupot Małych Stóp
Arleta
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 24, 2008 10:46 pm

Re: Jak często matka powinna karmić młode?

Post autor: Arleta »