Mam na imię Karolina i pracuję jako nauczycielka języka angielskiego w przedszkolach, poza tym jestem na ostatnim roku studiów - zarządzania. Od zawsze uwielbiałam zwierzaki i otaczałam się nimi na tyle na ile pozwalali mi rodzice

Obecnie są ze mną 3 dziewczyny: Molly, Rubi i Nala. Przygodę z nimi zaczęłam w zeszłe wakacje. Molly i Rubi mam od "hodowcy" z allegro..kupując je nie wiedziałam jeszcze że nie należy popierać takich domowych "hodowli" i że tyle szczurów na forach czeka na domy..
Molly
Urodziła się 30.07.2011 roku, więc nie ma jeszcze roku, ale i tak jest najstarsza ze stada. Jest także najodważniejsza i najbardziej proludzka - non stop siedziałaby na kolanach, bawiła się z ręką, chodziła po ramieniu

Rubi
Rubi urodziła się 20.08.2011, jest troszkę młodsza od Molly. Rubi także jest świetnie zsocjalizowana ale jest inna niż Molly, kiedy ma nastrój można ją wytarmosić do granic możliwości, ale są dni kiedy w ogóle nie ma ochoty być brana na ręce. Przez długi czas była alfą w stadzie, teraz walczy o pozycję z najmłodszą członkinią stada - o której zaraz, ale wciąż ma zadatki na szefową i lubi mieć wszystko pod kontrolą i ustawiać resztę

Nala