Lubelskie Dziewczyny ;)

Dział poświęcony wszystkim zwierzakom, które macie lub chcielibyście mieć. Można tutaj się chwalić i słodzić do woli!

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
jamajkaaa
Posty: 286
Rejestracja: czw lis 10, 2011 4:00 pm
Numer GG: 5917402
Lokalizacja: Lublin

Lubelskie Dziewczyny ;)

Post autor: jamajkaaa »

Witam wszystkich użytkowników forum! Do tej pory prowadziłam wątek moich szczurasów na forum SPSu, ale że ostatnio działy się tam dziwne rzeczy i forum zostało wyczyszczone - przez co straciłam cały swój wątek... postanowiłam przenieść się tutaj.

Mam na imię Karolina i pracuję jako nauczycielka języka angielskiego w przedszkolach, poza tym jestem na ostatnim roku studiów - zarządzania. Od zawsze uwielbiałam zwierzaki i otaczałam się nimi na tyle na ile pozwalali mi rodzice 8) Szczurki miałam już kilkanaście lat temu, jako dziecko, jednak wtedy nie miałam zielonego pojęcia o ich prawidłowym trzymaniu i kiedy patrzę z perspektywy czasu to widzę że niestety nie spełniałam wszystkich ich wymagań...

Obecnie są ze mną 3 dziewczyny: Molly, Rubi i Nala. Przygodę z nimi zaczęłam w zeszłe wakacje. Molly i Rubi mam od "hodowcy" z allegro..kupując je nie wiedziałam jeszcze że nie należy popierać takich domowych "hodowli" i że tyle szczurów na forach czeka na domy..

Molly