Ważne punkty listy pytań - o wizytach przedadopcyjnych

Ogłoszenia dotyczące oddania/sprzedaży/kupna zwierzaków (nie tylko szczurów).

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
sadir
Posty: 37
Rejestracja: pt lis 25, 2011 1:12 pm

Ważne punkty listy pytań - o wizytach przedadopcyjnych

Post autor: sadir »

Cześć,

jestem nowa w temacie, poczytałam trochę na temat szczurów na tym forum :) Podoba mi się pomysł adopcji szczurów od osób prywatnych, teraz niestety z większością zwierzątek domowych jest tak, że potrzebują domu- jest ich nadmiar (czyt. koty, psy, szczury itd.).
Do rzeczy. Wyczytałam podstawową listę pytań do potencjalnego adoptującego. Są tam punkty, które mnie intrygują- np. pytanie o weterynarza. Jeśli nie mam jeszcze wybranego to co? Wybrać z listy przez Was polecanych i zdeklarować się, że właśnie tam będę chodzić?
Pytanie o klatkę- mam zakupioną 56/30/50- czy ta klatka wystarczy dla 2 samiczek? (na tę płeć, po przemyśleniach się zdecydowałam). A jeśli nie, to czy 'dobudowa' drugiej klatki już będzie spełniać te warunki?

No i w końcu najbardziej kontrowersyjne- 10 i 11. Wizyty przedadopcyjne i umowy. Jeśli nie zgodzę się na te dwa punkty to mam od razu odpowiedź negatywną na adopcje czy to zależy od osoby dającej adopcje? Dodam, że nie chciałabym być oceniana przez te dwa punkty i mój stosunek do nich (niektórzy użytkownicy forum mają gorrącą krew sądząc po postach ;) ), po prostu mam nadzieję uzyskać odpowiedzi na nurtujące mnie pytania :)



Pozdrawiam wszystkich,
Sadir
Awatar użytkownika
szczurzyca.
Posty: 1620
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 11:51 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Ważne punkty listy pytań

Post autor: szczurzyca. »