Inne Zwierzaki - nowe posty

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez Vella » Wt gru 05, 2006 9:30 am

W dziale Inne Zwierzaki nie wyświetla się kolorowo ikonka "nowe posty".
Czy to tak celowo i czy to się zmieni?




A przy okazji: gdzie jest Shout Box (może tylko ja go nie widzę?), i czy wróci?
brakuje mi go...
Czy znasz różnicę między także, a tak że?
Czy wiesz kiedy napisać zresztą, a kiedy z resztą? Czy znasz język polski?

Obrazek
Avatar użytkownika
Vella
Starszy Moderator na urlopie
 
Posty: 1706
Dołączył(a): Wt maja 23, 2006 6:19 pm

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez ESTI » Wt gru 05, 2006 11:39 am

[quote="Vella"]W dziale Inne Zwierzaki nie wyświetla się kolorowo ikonka "nowe posty".
Czy to tak celowo i czy to się zmieni? [/quote]
Na razie zostanie tak jak jest, bo za jakis czas inne zwierzaki przeniosa sie gdzie indziej. ;)
A przy okazji: gdzie jest Shout Box (może tylko ja go nie widzę?), i czy wróci?
brakuje mi go...

Yyy... Vella, ja mam SB caly czas i mi dziala w porzadku.
Moze to problem u Ciebie, kwestia przegladarki itp?
Obrazek
ESTI
 
Posty: 8271
Dołączył(a): Śr sty 21, 2004 11:27 pm
Lokalizacja: DUBLIN

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez Vella » Wt gru 05, 2006 11:51 am

[quote="ESTI"]Yyy... Vella, ja mam SB caly czas i mi dziala w porzadku.
Moze to problem u Ciebie, kwestia przegladarki itp?[/quote]
No to pozostaje mi ogłosić na forum zbiórkę na nowe okularki dla Velli :-(

Nie widzę ShoutBoxa.
Nie widzę go w Firefoxie ani w IE na domowym komputerze, ani na IE na komputerze w pracy.
Nie widzę go gdy jestem zalogowana, ani nie widzę po wylogowaniu.
Sprawdzałam czy w preferencjach nie mam odznaczonej opcji "pokazuj SB", ale nie, jest ok.
Przeszukałam oczywiście czy nie zwinęłam go gdzieś do małego paseczka, ale nie, małego paseczka też nie mam.

No to co się stało? Okularki do wymiany? Czy od razu białą laskę? :roll:




------
edit:
oo, chyba nie tylko mnie:
[quote="Doma"]I nie wiem dlaczego zniknał shout box ( czy jak tam, to sie nazywa) .......... :drap:[/quote] smutnik



------
edit 2:
Sprawdziłam też MiniOperą w telefonie. SB brak.

I kazałam TŻ sprawdzić u siebie w pracy. jw.


-----
Dzięki Asiek, czyli jednak coś jest nie tak.
Dobrze więc, ze zgłosiłam, bo widać u Administracji jest ok. :)
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 2006 12:02 pm przez Vella, łącznie edytowano 1 raz
Czy znasz różnicę między także, a tak że?
Czy wiesz kiedy napisać zresztą, a kiedy z resztą? Czy znasz język polski?

Obrazek
Avatar użytkownika
Vella
Starszy Moderator na urlopie
 
Posty: 1706
Dołączył(a): Wt maja 23, 2006 6:19 pm

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez jokada » Wt gru 05, 2006 11:52 am

tez shoutboxa nie widze :roll:
Avatar użytkownika
jokada
 
Posty: 1917
Dołączył(a): Pn mar 24, 2003 8:25 pm
Lokalizacja: warszawa

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez ESTI » Wt gru 05, 2006 12:22 pm

No to juz sprawdzam co sie dzieje. :jezor2:
Obrazek
ESTI
 
Posty: 8271
Dołączył(a): Śr sty 21, 2004 11:27 pm
Lokalizacja: DUBLIN

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez ESTI » Wt gru 05, 2006 12:26 pm

A teraz?
Obrazek
ESTI
 
Posty: 8271
Dołączył(a): Śr sty 21, 2004 11:27 pm
Lokalizacja: DUBLIN

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez Vella » Wt gru 05, 2006 12:31 pm

teraz działa :)

dzięki.
Czy znasz różnicę między także, a tak że?
Czy wiesz kiedy napisać zresztą, a kiedy z resztą? Czy znasz język polski?

Obrazek
Avatar użytkownika
Vella
Starszy Moderator na urlopie
 
Posty: 1706
Dołączył(a): Wt maja 23, 2006 6:19 pm

Inne Zwierzaki - nowe posty

Postprzez ESTI » Wt gru 05, 2006 1:03 pm

Vella, jakis KTOS (nie ja) cos pozmienial i udawal greka. :nuci:
Ale dobrze, ze dziala. :D
Obrazek
ESTI
 
Posty: 8271
Dołączył(a): Śr sty 21, 2004 11:27 pm
Lokalizacja: DUBLIN


Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość