Rex choroba czy strach?

Drapanie? Ranki? Martwica tkanki? Pasożyty? ... i inne dolegliwości związane ze skórą i pokrywającym je futerkiem.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
annika1801
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 5:00 pm

Rex choroba czy strach?

Post autor: annika1801 »

Witam
Szczurki mamy od dwóch tygodni.Są to dwa samczyki REX,ale nie znam się na tym.
Sprawa wygląda tak:szczurki są w różnym wieku z tym,że różnica jest ok.3-4 tygodni.Od dwóch dni młodszy,bardziej spokojniejszy ma troszke nastroszoną sierść.Na główce nie,tylko na tułowiu.Szczurek ma ok.10 tygodni.
Szczurki często się razem bawią,ale myślę,że ten starszy zdominował troszkę młodszego.Mietus(młodszy)jest dużo spokojniejszy i woli się wtulać w przeciwieństwie do /georga,który ucieka gdzie popadnie.
Moje pytanie:czy sierść może świadczyć,że młodemu coś dolega?je normalnie,pije.
Czy ewentualnie jest możliwość,że jest zestrsowany kolegą,który często go zaczepia aż młodszy piśnie?
Przepraszam,że tak chaotycznie,to są nasze pierwsze szczurki.
Awatar użytkownika
z0uza
Posty: 63
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 1:23 pm

Re: Rex choroba czy strach?

Post autor: z0uza »

Opisz dokładniej, jak wygląda ta "nastroszona" sierść? Tzn. co to znaczy, że jest nastroszona? Czy są tam jakieś "łyse" placki?