Halo, dzień dobry! :D

Jesteś nowy(a)? Przywitaj się z innymi użytkownikami.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
dominiszka
Posty: 358
Rejestracja: czw sie 22, 2013 10:01 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Halo, dzień dobry! :D

Post autor: dominiszka »

Cześć i czołem, kluski z rosołem ;D
Jestem Dominika, mam 20 lat i mieszkam w Warszawie. Coby tu... Studiuję pedagogikę (II rok przede mną), mieszkam (jeszcze) z rodzicami, pracuję. Uznałam, że warto się przywitać, skoro chcę tu z Wami trochę posiedzieć. ;D
Jak tylko moi rodzice i młodszy brat się wyprowadzą mam zamiar zaadoptować dwa ściury :3 Teraz z tym zwlekam bo mamy 3 koty... I nie czuję się na siłach brać i stresować teraz ogonków. I kotów, bo to gamonie.
Szczury były moim marzeniem odkąd dowiedziałam się, że moja mama je miała a ostatniego oddała pod koniec ciąży - że się tak wyrażę - ze mną. A jako, że trochę już podrosłam i stałam się bardziej odpowiedzialna to czas na tak zajmujące zwierzę jak ściury :D
Jestem na etapie intensywnego gromadzenia wiedzy, rozważania wszystkich za i przeciw, spisywania co ciekawszych rzeczy i przeglądania sklepów. Kusi mnie, żeby już przywieźć klatkę od babci (a zostały mi ogromne, po fretce - tak, pójdą do generalnego i dokładnego mycia. ;D pierwsza oraz druga. Zdjęcia sa stare, stąd ta jakość :P )
Szczuraski będą - jak wspominałam - gdy tylko wyprowadzą się rodzice. Co jest jeszcze niewiadomą, ale na pewno do końca tego roku. :D
Wciąż mam jeszcze największą rozkminkę na świecie... Chłopaki czy dziewczyny?! Wszędzie tyle samo plusów i minusów. Yh!

Tak czy siak - WITAM! I mam nadzieję, że niedługo pojawi się mój temat ze ściurami. :D
Dominika
with a cigarrete smile sayin' things you can't ignore