Powitawszy

Jesteś nowy(a)? Przywitaj się z innymi użytkownikami.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
picipum
Posty: 4
Rejestracja: śr wrz 11, 2013 4:27 pm
Lokalizacja: Zabrze

Powitawszy

Post autor: picipum »

Witam
Rodzice nazwali mnie Patryk, a spłodzili w 1989 roku (i w tym roku się urodziłem). Mieszkam w Zabrzu, niedawno wróciłem z wyjazdu zarobkowego, podczas którego jedyna ogoniasta samiczka mego domu najzwyczajniej przeżyła swą spokojną starość, więc klatka stoi pusta. Szczurków miałem już 3, wszystko samiczki i wszystko kochane.
Studiuję dziennie, uwielbiam fantastykę w formie gier komputerowych, książek (seria Artemis Flow podeszła mi najbardziej) czy też tradycyjnej sesji z kostką, do tego muzyka, głównie rap lecz często gęsto odchyły mam na inne gatunki. I rowery, taak, nie ma to jak rower ;]
Bo bez ogona ciężko o równowagę

Pozdróweczka ;]
Awatar użytkownika
ann.
Posty: 673
Rejestracja: pn gru 03, 2012 6:56 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Powitawszy

Post autor: ann. »

Cześć Patryk. :)

Och, te rowery i szczury ;D
Psychopatka Korba, ciepła klucha Pianka, żywe srebro Dziurka, łysa Jagoda, maleńka Gumka i oszołom Śrubka
za TM Gumka i Mysza
(mamy też swój wątek:
http://szczury.org/viewtopic.php?f=37&t=40116)
Awatar użytkownika
Ensui
Posty: 330
Rejestracja: śr wrz 04, 2013 9:59 pm
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Powitawszy

Post autor: Ensui »

Hej, Patryk ;) Seria o Artemisie jest świetna, więc nie dziwię się, że ci tak łatwo podeszła ;D Zamierzasz dalej hodować szczurki?

PS: Nie ten dział.
Obrazek
Obrazek
IHime
Posty: 4523
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:34 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Powitawszy

Post autor: IHime »

Przeniosłam.
W imieniu moderacji witam na forum. :)
picipum
Posty: 4