2 nowe Ogonki.

Czyli jak połączyć szczurki, żeby się polubiły.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Trebik
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 26, 2014 7:20 pm

2 nowe Ogonki.

Post autor: Trebik »

Witam. Jestem nowy na forum więc proszę o pomoc i niedenerwowanie się za nowy temat. 4 dni temu kupiłem sobie 5 miesięcznego szczurka więc na razie jest średnio oswojony ale już podchodzi do ręki, biega, bawi się, normalnie je i pije, ale chciałbym mu póki jest jeszcze niezadomowiony dokupić towarzystwo co by się nie nudził jak mnie przy nim nie będzie. I proszę o pomoc czytałem kilka poradników odnośnie łączenia szczurków ale jako że nie znam się na nich prawie w ogóle chciałbym wiedzieć czy i jakiego szczurka do kupić do mojego Manfreda i czy łączyć ich tak jak w poradnikach jest na pisane tzw. 1. oswoić pojedynczo 2. zapoznać z zapachami (zmieniać ściółkę) 3. połączyć na neutralnym gruncie 4. przenieść do czystej klatki bez zapachów żadnego ogonka. Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Morgana551
Posty: 1177
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013 4:38 pm

Re: 2 nowe Ogonki.

Post autor: Morgana551 »

Adoptuj szczurka w mniej więcej tym samym wieku co Twój obecny ogonek. Oczywiście tej samej płci. W łączeniu tak młodych szczurków nie powinno być problemu. Połącz szczurki na nautralnym gruncie po czym wyszoruj klatkę i obserwuj ich zachowanie.

Nie kupuj w zoologu. Możesz poszukać szczurka na facebooku- szczurze adopcje lub napisz skąd jesteś, a ja spróbuje coś poszukać na różnych portalach :)
Ze mną: Elmo, Blue, Hektor, Tyrion, Aslan, Theron SR, Memfis ZR, Frodo, Snow i Hades
Tęczowy most: Beti, Frika, Betunia, Navi, Leto, Kermit, Cookie, Wafel, Gizmo, Oskar [*]