Jak oswoić malucha

Archiwum na ważne stare tematy

Moderator: Junior Moderator

Świerk
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:38 pm

Jak oswoi? malucha

Post autor: Świerk »

Od 2 dni mam ślicznego biało-czarnego szczurka. Nigdy nie miałesz szczura i jestem delikatnie mówiąc zielony. I tutaj pojawia się moje pytanie. W jaki sposób najlepiej go oswoić. Prosze o pomoc.
ESTI
Posty: 8271
Rejestracja: śr sty 21, 2004 11:27 pm
Lokalizacja: DUBLIN

Jak oswoić malucha

Post autor: ESTI »

Zapraszamy, bo jesteśmy baaardzo pomocni.
Ale sam sobie pomożesz jeśli troszkę poczytasz forum. Tu jest morze informacji. :)
Obrazek
Świerk
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:38 pm

Jak oswoić malucha

Post autor: Świerk »

Właśnie dlatego szukam jakieś podpowiedzi.
Awatar użytkownika
krwiopij
Posty: 5550
Rejestracja: śr lis 19, 2003 11:45 pm
Lokalizacja: Łódź/Lublin
Kontakt:

Jak oswoić malucha

Post autor: krwiopij »

caly dzial 'oswajanie' to jedna wielka podpowiedz... :lol: poszperaj chwile po tematach, poczytaj o doswiadczeniach innych uzytkownikow forum - a z pewnoscia sam wiele sie nauczysz... :)
Obrazek
po drugiej stronie tęczy skaven mały-diego eszwa dotka abishai lena nightstar
mefit diabeł sasha nadia simbul katja kida eileen bandita fuka maluszek diablica
fredryk minah 5-minkowych-maluszków juni furia trzy-uszka tchórzliwiec sofra moria
sokrates
Dixi
Posty: 1171
Rejestracja: wt lis 16, 2004 4:24 pm

Jak oswoić malucha

Post autor: Dixi »

[quote="Świerk"]Właśnie dlatego szukam jakieś podpowiedzi.[/quote]

Zacznij czytac tematy w dziele Oswajanie, kto szuka, ten nie bladzi ;)
Pozdrawiam,
Aguśka
Świerk
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:38 pm

Jak oswoić malucha

Post autor: Świerk »

Mam w zwiazku z tym pytanie. Jak długo z waszego doświadczenia trwa oswojenie szczurka??
Awatar użytkownika
sachma
Posty: 3017
Rejestracja: ndz lip 11, 2004 2:11 pm
Lokalizacja: TriCity
Kontakt:

Jak oswoić malucha

Post autor: sachma »