Znaleziono 780 wyników

autor: Beeata
pt lut 03, 2006 3:45 pm
Forum: Skóra i sierść
Temat: [PASOZYTY] od roku to samo
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 7525

[PASOZYTY] od roku to samo

jezeli pan doktor leczy pieski i kotki wiec nie wiem dlaczego robi problem z podania szczurkowi leku na pasozyty. Mimo wszystko jestem za podaniem w zastrzyku z odstepem 10 dniowym 3 x .zastrzyk robi sie pod skore ,na karczku i naprawde szczurek nie urzadza z tego powodu histerii.ma to te zalete ze ...
autor: Beeata
pt lut 03, 2006 6:55 am
Forum: Głowa
Temat: [OCZY] Biała plama na rogowce
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3398

[OCZY] czy to zranienie rogówki?

przychylam sie zdecydowanie do opinii Ivy w tym wypadku ,czekanie na ewentualne zmetnienie jest chyba zbyteczne.Gentamycyna nie jest szkodliwa a bardzo skuteczna i jesli to ewentualny poczatek stanu zapalnego z pewnoscia poskutkuje.
autor: Beeata
pt lut 03, 2006 6:51 am
Forum: Głowa
Temat: [OCZY] przymrużanie
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 12268

[OCZY] przymrozanie

Ze wzgledu na wypuklosc galki ocznej odradzam jakiekolwiek przemywanie oka bo dopiero tym mozna biedy narobic . Moze najpierw poobserwuj szczurkowe oczko czy nic innego z nim sie nie dzieje ,miej na uwadze to ,ze szczurki sa czysciochami i ciagle sie myja wiec byc moze nie zauwazylas np.ropienia ocz...
autor: Beeata
pt lut 03, 2006 6:48 am
Forum: Skóra i sierść
Temat: [SIERSC I SKORA] tłuste futro i brudno-zółte plamy
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4421

[SIERSC I SKORA] tłuste futro i brudno-zółte plamy

Musisz przywyknac do wygladu swojego szczurka, kapiel w Nizoralu poprawi wyglad skory na 2-3 dni a potem pojawi sie tego swinstwa jeszcze wiecej wiec daj spokoj:)) Piszesz ze szczurek ma ok roku wiec jest teraz w okresie burzy hormonalnej i stad jego porywcze zachowanie .Jeszcze ze 2 miesiace i jego...
autor: Beeata
pn sty 09, 2006 11:24 am
Forum: Odeszły...
Temat: Moja fasolinka... 14.12.2005-08.01.2006
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 2986

Moja fasolinka... 14.12.2005-08.01.2006

Esti...wyobrazam sobie jakie odczuwasz rozczarowanie ....byc przez chwile mama a tu nagle pffffff.....i pustka .
Mocno przytulam i zycze zebys juz nigdy nie musiala tego przezywac
autor: Beeata
sob gru 24, 2005 8:51 am
Forum: Odeszły...
Temat: Zuza mój mały aniołek....
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 657

Zuza mój mały aniołek....

Niestety sa to takie zwierzatka ,do ktorych sie bardzo przywiazujemy i kochamy je bo sa niesamowite ,ale jednoczesnie ich zdrowie jest kruche a zycie krotkie:((( Jesli potrafisz pogodzic sie z krotkim zyciem szczurkow to spokojnie wez nastepnego,recze Ci ze on sprawi ,ze pokochasz go calym serduchem...
autor: Beeata
sob gru 24, 2005 8:47 am
Forum: Odeszły...
Temat: Yasco ...
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 2258

Yasco ...

nie ma chyba slow ,ktore moglyby Cie pocieszyc ...:(
autor: Beeata
śr gru 21, 2005 12:13 pm
Forum: Brzuch i grzbiet
Temat: [SERCE] zaburzenia rytmu, nadcisnienie, dusznosci
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3194

[SERCE] zaburzenia rytmu, nadcisnie, dusznosci

Bardzo mi przykro .... Sama kilka dni temu pochowalam swojego szczureczka ,mial mniej wiecej to samo co Twoj . Najpierw po lekach nastapila duza poprawa a pozniej dostal znienacka strasznych dusznosci i musialam go uspic:((( Niestety nie jestesmy w stanie kontrolowac cisnienia szczurka a przy roznyc...
autor: Beeata
śr gru 21, 2005 11:50 am
Forum: Brzuch i grzbiet
Temat: [GUZ] narośl na jadrach
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1669

[GUZ] narośl na jadrach

obawiam sie ,ze nikt na forum nie jest w stanie ci pomoc bo niby jak? Musisz znalezc weta nie ma wyjscia ,tym bardziej ze byc moze trzeba bedzie obciac to i owo szczuraskowi .
autor: Beeata
śr gru 21, 2005 11:47 am
Forum: Objawy i leczenie
Temat: [USZY] trzepanie, problemy z poruszaniem sie
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 7633

[USZY] trzepanie, problemy z poruszaniem sie

Falka,jesli chodzi o szczury to wet zazwyczaj nie wie co robic ,malo ktory ma jakiekolwiek pojecie o leczeniu szczurow . Jesli pani jest niemila to zmien ja na inna.Czy ona leczy Twojego szczurka za free? Jesli chodzi o leczenie szczurka musisz byc asertywna i zdecydowana , kaz dokladnie zbadac szcz...
autor: Beeata
śr gru 21, 2005 12:20 am
Forum: Objawy i leczenie
Temat: [USZY] trzepanie, problemy z poruszaniem sie
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 7633

[USZY] trzepanie, problemy z poruszaniem sie

Po pierwsze weterynarz bierze pieniadze i laski nie robi wiec kaz pani weterynarz zajrzec do uszu . Jezeli sa czyste to chyba wykluczylabym zalenie ucha . A moze boli go glowa i nie bardzo rozumiejac ten stan potrzasa nia? Zapytalam o to uciekanie z klatki nie bez powodu ...czy nie zauwazylas przypa...
autor: Beeata
wt gru 20, 2005 11:43 am
Forum: Odeszły...
Temat: Pershing ....16.grudzien
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1655

Pershing ....16.grudzien

na pewno czasami bede zagladac bo przyzwyczajenie jest druga natura czlowieka ... na razie jednak to takie troche rozdrapywanie czegos co boli . Chociz pewnie bede zagladac do dzialu chorych szczurkow . Ania,nie ma chyba zwierzatka,ktorego nie pokochalabym wiec chyba na razie dam sobie spokoj .Chetn...
autor: Beeata
wt gru 20, 2005 11:36 am
Forum: Objawy i leczenie
Temat: [USZY] trzepanie, problemy z poruszaniem sie
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 7633

[USZY] trzepanie, problemy z poruszaniem sie

Mam pytanie...czy wet zajrzal wziernikiem do uszu? Dlaczego szczura chce uciekac z klatki? Moj szczuras na zaplenie ucha dostal baytril i krople do ucha (mial wysiek) .Stan zapalny szybko minal . Przedawkowanie lakcidu moze grozic jedynie rzadka kupa ,dlatego lepiej podawac faktycznie w 2 dawkach po...
autor: Beeata
pn gru 19, 2005 9:32 am
Forum: Odeszły...
Temat: Pershing ....16.grudzien
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1655

Pershing ....16.grudzien

dzieki za cieple slowa.... Wypada mi sie chyba pozegnac z forum ,poniewaz w moim domu nie bedzie juz wiecej szczurkow . Szczur to jednak niesamowite zwierzatko,przez kilka miesiecy potrafi zawladnac naszymi sercami ,sprawic ze wszystko poswiecimy zeby ratowac jego zdrowko i wiele miesiecy pozniej te...
autor: Beeata
pt gru 16, 2005 9:23 pm
Forum: Odeszły...
Temat: Pershing ....16.grudzien
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1655

Pershing ....16.grudzien

nakladalam obiad na talerze,odruchowo odlozylam kawalek kartofelka na szafke zeby ostygl....dopiero po chwili dotarlo do mnie co zrobilam i sie rozryczalam znowu . We krwi zostalo mi ostrozne wchodzenie do pokoju ,zeby nie zmiazdzyc drzwiami Pershinga albo nie wystraszyc ,lapie sie na tym ,ze wchodz...

Wyszukiwanie zaawansowane