kiwa główką..

Wszystko, co dotyczy problemów z nią związanych. Kwestie ogólne i szczegółowe (uszy, oczy, pyszczek - w tym i zęby).

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
nitescense
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 17, 2008 5:41 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kiwanie głową

Post autor: nitescense »

Od poniedziałku mam Lunę. Nie mam doświadczenia ze szczurami, więc chciałam najpierw oswoić ją, a później przygarnąć jej koleżankę dla towarzystwa, aby nowa szczurka nauczyła się już trochę od Luny, było by łatwiej.

Była jedyną dziewczynką wśród braci, przypadkiem poznałam dziewczynę, która mi ją zaoferowała, bo widziała, że kupuję klatkę i szukam szczurki. Nie kupowałam jej w sklepie zoologicznym. Gdy ją dostałam Luna miała delikatny katarek, myślałam że to przez chwilę na dworze, gdy przenosiłam ją do samochodu, a później do domu, ale nie chce jej przejść. Czasem w ogóle nie kicha a innym razem robi to non stop.

Drugą rzeczą jaka mnie niepokoi jest jej kiwanie główką. Czasem jak stoi i się w coś wpatruje to kiwa głową na boki, całe ciałko jej tak delikatnie chodzi, jakby nie mogła złapać równowagi. Za to nie ma problemu ze wspinaniem się, skakaniem, zabawami, nigdy nie upadła, jest zwinna i bardzo żywa, a jednak dziwnie wygląda to kiwanie główką, wygląda jak w transie.

Od dwóch dni przeszukuję tematy z weterynarzami w okolicy i w poniedziałek się z nią wybieram do weterynarza mojego psa (Molicki & Molicki w Dąbrowie Górniczej), jednak dalej się niepokoję o nią i jej dziwne zachowanie. Czy to może być coś poważnego?
"...droga do szczęścia jest ciemna i nieznana...., ale rozświetla ją nadzieja!"
Cyklotymia
Posty: 2376
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 1:37 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Kiwanie głową