Problem z ogoniastym - wolność ponad wszystko

Archiwum na ważne stare tematy

Moderator: Junior Moderator

Awatar użytkownika
Ragno
Posty: 26
Rejestracja: czw lip 16, 2009 12:33 pm
Lokalizacja: Katowice

Problem z ogoniastym - wolność ponad wszystko

Post autor: Ragno »

Witam Wszystkich.

Zarejestrowałam się na tym forum, ponieważ mam problem z moją Sandwich'ą.
Sandwich'a jest już ze mną 3,5 miesiąca a sama ma ok. 5 miesięcy. Aby dobrze ją oswoić stosowałam się do rad zawartych na tym forum, ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w hodowli szczurków. Szczerze powiedziawszy oswajanie szło mi w miarę dobrze. Bardzo lubiła spać mi w rękawie bluzy, bawić się ze mną, podgryzać a nawet reagować w końcu na swoje imię.

Problem pojawił się, gdy jednej nocy zapomniałam zamknąć klatkę. Rano znalazłam Sandwich'ę w szafie, gdzie obgryzła plecak i zaczęła robić sobie "gniazdo". Od tamtej pory reaguje na imię tylko wtedy gdy jest w klatce, gdy biega po pokoju nie reaguje w ogóle na moje wołanie, nie chce przychodzić na ręce tylko ucieka i kombinuje jak wejść do szafy lub jakąkolwiek inną dziurę. Zachowuje się przy tym jakby była zupełnie dzika. Jak jest w klatce, chce żeby ją wyciągnąć, próbuje zwrócić na mnie swoją uwagę, a poza klatką w ogóle dla niej nie istnieje.

Trochę ta sytuacja jest dla mnie przykra, bo włożyłam dużo serca w to, żeby ją jak najlepiej do siebie nastawić, a tu nagle taka zmiana.

Bardzo proszę o pomoc. Mam nadzieję, że mi pomożecie.

Pozdrawiam serdecznie
Obrazek
Awatar użytkownika
susurrement
Posty: 1957
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 5:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z ogoniastym - wolność ponad wszystko

Post autor: susurrement »

może czuje się samotna i jej się nudzi?
bo jak rozumiem, nie ma towarzysza tego samego gatunku.. ?
ze mną 1+3 szczurze łobuziaki, 3 króliki, jeż, chomik i dwa piesy
za TM 47 kochanych aniołków i 2 króliki [*]
Awatar użytkownika
alken
Posty: 6787
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:04 am
Lokalizacja: Wrocław