mOje ŚlicznOśCi bOaski;p

Dział poświęcony wszystkim innym zwierzakom, tym małym i tym dużym. Szczurkom wstęp wzbroniony :)

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
fenyloetylo1
Posty: 272
Rejestracja: pt lip 30, 2010 10:05 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

mOje ŚlicznOśCi bOaski;p

Post autor: fenyloetylo1 »

dum spiro spero
Awatar użytkownika
Kameliowa
Posty: 3342
Rejestracja: wt lis 24, 2009 12:18 am
Lokalizacja: Łódź

Re: mOje ŚlicznOśCi bOaski;p

Post autor: Kameliowa »

nie znam się aż tak na gatunkach, napisz coś :P
George Orwell was wrong. Aldous Huxley was right.

Jeżeli widzisz: błąd ortograficzny, niepokojący post/temat, chcesz poprawić swój temat, zamknąćtemat
Zgłoś to moderatorom klikając w ikonę wykrzyknika w poście!
Awatar użytkownika
Kameliowa
Posty: 3342
Rejestracja: wt lis 24, 2009 12:18 am
Lokalizacja: Łódź

Re: mOje ŚlicznOśCi bOaski;p

Post autor: Kameliowa »

Aha, i najważniejsze: radziłabym uważać z chwaleniem się gadami ponieważ akurat na tym forum nie wszyscy są niestety pozytywnie nastawieni do posiadaczy takich zwierzaków. Mimo tłumaczeń, prób wyjaśniania nie i kropka... Mam nadzieję, że nie uciekniesz od nas ale wręcz przeciwnie, może tobie uda się przemówić do użytkowników i nie będą tak negatywnie nastawieni..
George Orwell was wrong. Aldous Huxley was right.

Jeżeli widzisz: błąd ortograficzny, niepokojący post/temat, chcesz poprawić swój temat, zamknąćtemat
Zgłoś to moderatorom klikając w ikonę wykrzyknika w poście!
fenyloetylo1
Posty: 272
Rejestracja: pt lip 30, 2010 10:05 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Re: mOje ŚlicznOśCi bOaski;p

Post autor: fenyloetylo1 »