Filmy warte obejrzenia...
Moderator: Junior Moderator
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu
Re: Filmy warte obejrzenia...
A ja baardzo polecam dramat "Więzień nienawiści" (American History X). Naprawdę warto obejrzeć
- Bandziornooo
- Posty: 743
- Rejestracja: śr kwie 04, 2012 9:18 am
Re: Filmy warte obejrzenia...
Jak ktoś lubi się pośmiać to obowiązkowo "Jestem na tak" z Careyem Film oglądałam chyba z milion razy i za każdym razem umieram ze śmiechu
Moja ekipa : Doris + Arlena
Za TM: Szeregowy (*), Rico (*), Kowalski (*)
Za TM: Szeregowy (*), Rico (*), Kowalski (*)
Re: Filmy warte obejrzenia...
popieram. ale dla mnie więcej niż przyzwoity.unipaks pisze:A ostatnio oglądałam "Służące" ("Help") - przyzwoity film
od siebie dodam 'Synecdoche, New York'- ale nie prosty to film. i 'Kieł' (Kynodontas)- ale tu proszę się poważnie zastanowić bo mocny jest!
Re: Filmy warte obejrzenia...
To i ja się tu wypocę
Jako żem jeden wielki paradox, to nie mam jednego ulubionego gatunku filmowego (podobnie jak i książkowego itd.) i uwielbiam horrory, komedie a nawet kostiumowe romansidło-dramaty
A więc:
Z horrorów dużo by wymieniać, więc napiszę tylko kilka tytułów i ogólnie, że nie lubię dennych "nowości" w stylu "Piły" czy "Hostel", na miarę niskobudżetowego "Cradle Of Fear" (durny film klasy c albo i gorzej, bo "Kredkom" chciało się poza "mroczną" muzyką nakręcić "mroczny" film :/) - "Martwica mózgu" to chociaż śmieszna była, a te gnioty jak dla mnie to jeden wielki żal (oczywiście, to moje zdanie i nikt zgadzać się z nim nie musi )
Uwielbiam wszelkie starości, czyli wszystkich Jasonów, Freddych i Mików - ale rzecz jasna oryginały, a nie żałosne remake'i (Rob Zombie - uwielbiam Cię, ale "Halloween" w Twoim wykonaniu to śmiech na sali po prostu... );
"Amityville" - wszystkie części;
"Tremors" ["Wstrząsy"] - dwie pierwsze części najlepsze: straszny horror to to nie jest, ale jest taki "inny" i zabawny :]
"The Crow" ["Kruk"] - z Bradonem Lee w roli Kruka,
"The Crow: Salvation" ["Kruk 3: Zbawienie"] - z Eric'iem Mabius'em jako Kruk i Kirsten Dunst [mój ulubiony - nie wiem czemu],
"The Crow: Wicked Prayer" ["Kruk 4" ^^'] - taki sobie, ale jest z Edward'em Furlong'iem Tarą Reid, Emmanuelle Chriqui i Danny'm Trejo (choć ten ostatni niewiele występuje) - dwójki nie wymieniłam, bo nie lubię - w 4 to przynajmniej obsada fajna, a w 2 kicha :/
"Cariie" - obie części, choć druga już nie na podstawie King'a, to jednak równie, moim zdaniem, dobra;
Azjatyckie (tylko azjatyckie oryginały, nie żałosne amerykańskie podróby):
"Chakushin Ari" ["Nieodebrane połączenie"] - pierwsza część najlepsza, druga nawet przejdzie, niestety trzecia mnie nie pociesza - tę muzyczkę miałam swego czasu jako dzwonek w komórce i bardzo denerwowałam tym brata ;] ;
"Gin gwai" ["The Eye" - "Oko"] - cóż tu mówić, świetny film po prostu;
"Battle Royale" - wstrząsa mną ten film, bardzo wczuwam się w sytuację tych dzieciaków i zawsze mam po nim doła, ale jak to zwykle bywa pierwsza część najlepsza;
"Bunshinsaba" - koreański horror, warty obejrzenia, jeden z naszych (moim i siostry) ulubionych;
Z wampierzowatych to tak na prawdę jedynie "Queen of The Damned" ["Królowa Potępionych"] - Stuart Townsend jest wprost boski jako wampir, a jako że gra tam również Aaliyah [*], której twórczość bardzo lubię, oraz Marguerite Moreau (która świetnie zagrała "Podpalaczkę" King'a) to film ma dla mnie tym większą "wartość";
Komedio-horror lub czarna komedia jak kto woli o głupawej nazwie "Idle Hands" ["Zręczne Ręce"] - no wręcz ubóstwiam ten film, zawsze się śmieję do rozpuku choć znam go na pamięć - rękę leniwego kolesia, spędzającego czas na paleniu trawki, opanowuje szatan więc mamy kilku kretynów, "nawiedzoną" kapłankę czy zakonnicę [jak zwał tak zwał] próbującą zabić demona i "jedyną normalną" w postaci dziewczyny głównego lenia, zagraną przez Jessice Albę, i masę zabawnych sytuacji
(polecam obejrzeć bez lektora, bo pół gagów ucięte jak zazwyczaj).
Jak już przy takich jestem, to wymienię jeszcze "Sleepy Hollow" ["Jeździec bez głowy"] - z Johnny'm Depp'em i Christiną Ricci;
"Beetle Juice" ["Sok z Żuka"] - z Geeną Davis, Alec'iem Baldwin'em, Michael'em Keaton'em i (niezbyt lubianą przeze mnie) Winoną Ryder;
"Detroit Rock City" - zabawna komedia z Edwardem Furlongiem w roli głównej (John Connor z Terminatora 2) o czwórce nastoletnich chłopaków zafascynowanych zespołem "Kiss", którzy próbują wybrać się do Detroit na koncert tychże, w czym skrzętnie przeszkadza im matka jednego z nich -popieprzona katoliczka, toteż chłopcy mają mnóstwo zabawnych sytuacji;
"RRRrrrr!!!" bardzo lubię, ale tylko z dubbingiem (o dziwo, bo nie cierpię dubbingu);
Na koniec oczywiście wszelki Monty Phyton
Jeśli już komedie, to uwielbiam parodie - niestety z każdym rokiem coraz mniej udane:
przede wszystkim oczywiście "Hot Shots!" czy może być coś lepszego?
"Robin Hood: Men in Tights" ["Robin Hood: Faceci w rajtuzach"] - po prostu no i ten szeryf i jego pomyłki :]
"Scary Movie" to chyba nawet nie muszę wymieniać
Uśmiałam się również przy "(T)Raumschiff Surprise: Periode 1" ["Gwiezdne jaja: Część I - Zemsta Świrów"] z Til'em Schweiger'em, ale mojemu kumplowi - fanowi wszelkich Gwiezdnych wojem itp jakoś nie przypadło do gustu
Trochę z innej beczki:
Uwielbiam "Dangerous Minds" ["Młodzi gniewni"] - chyba nie trzeba opisywać, i jakby męską wersję tegoż filmu "Only the Strong" ["Tylko dla najlepszych"] z Mark'iem Dacascos'em (nota bene grającym rolę Kruka w serialowym "Kruku") - były żołnierz Zielonych Beretów Louis wraca do Ameryki i prosi swego byłego nauczyciela z liceum (który pomógł mu "wyjść na ludzi" w młodości) o pomoc w odnalezieniu się w nowej rzeczywistości i znalezieniu pracy, okazuje się to jednak niemożliwe, gdyż nauczyciel sam ledwo daje sobie radę z życiem, przygnieciony zachowaniem ówczesnych nastolatków latających po szkole z bronią i sprzedających na przerwach narkotyki. Louis pomaga chłopcu maltretowanemu przez dealera, po czym dostaje ofertę pracy w szkole jako nauczyciel Capoeiry najgorszych dzieciaków w szkole. Tym sposobem chłopcy zaczynają zmieniać postępowanie, jednak nie podoba się to bossowi narkotykowemu, który jest wujkiem jednego z uczniów...
Bardzo dobry i ciekawy film, na prawdę polecam fanom dobrej fabuły jak i akcji (lub chociaż fanom Capoeriy );
"Walking Tall" ["Z podniesionym czołem"] (2004) - film oparty na faktach, z The Rock'iem (Dwayne Johnson) w roli głównej i Neal'em McDonough w roli "złego", jak również Johnny'm Knoxville'em :] w roli przyjaciela głównej postaci- świetny film, godny polecenia.
"Red Sonja" ["Czerwona Sonja"] - musiałam
Bardzo lubię filmy muzyczne, ale tylko te w których to się śpiewało lub tańczyło, a nie skakało jak małpa po speedzie, czyli:
"Grease" obie części, choć wolę pierwszą, "Saturday Night Fever", "Dirty Dancing", "Hairspray" i na koniec..."Cra Baby" głupkowaty ten film na maxa, ale go uwielbiam... no i Johnny Depp z tą fryzurką
Filmy z Fred'em Astaire'em i Gene'em Kelly'm.
Swego czasu uwielbiałam filmy z Jackie'em Chan'em (jako że jego uwielbiam), ale już mi się "przejadły" ;]
A na deser walnę "Mortal Kombat" Uwielbiam, po prostu. Choć w drugiej części bezczelnie zabili Johnny'ego i podmienili mi Sonię, ale za to Raydena zagrał tym razem James Remar (uwielbam Lamberta, jednak Remar to Remar )
Jeśli ktoś dotrwał do końca to gratuluję
Jak mi się coś jeszcze przypomni (bo dużo tego) to dodam...
Jako żem jeden wielki paradox, to nie mam jednego ulubionego gatunku filmowego (podobnie jak i książkowego itd.) i uwielbiam horrory, komedie a nawet kostiumowe romansidło-dramaty
A więc:
Z horrorów dużo by wymieniać, więc napiszę tylko kilka tytułów i ogólnie, że nie lubię dennych "nowości" w stylu "Piły" czy "Hostel", na miarę niskobudżetowego "Cradle Of Fear" (durny film klasy c albo i gorzej, bo "Kredkom" chciało się poza "mroczną" muzyką nakręcić "mroczny" film :/) - "Martwica mózgu" to chociaż śmieszna była, a te gnioty jak dla mnie to jeden wielki żal (oczywiście, to moje zdanie i nikt zgadzać się z nim nie musi )
Uwielbiam wszelkie starości, czyli wszystkich Jasonów, Freddych i Mików - ale rzecz jasna oryginały, a nie żałosne remake'i (Rob Zombie - uwielbiam Cię, ale "Halloween" w Twoim wykonaniu to śmiech na sali po prostu... );
"Amityville" - wszystkie części;
"Tremors" ["Wstrząsy"] - dwie pierwsze części najlepsze: straszny horror to to nie jest, ale jest taki "inny" i zabawny :]
"The Crow" ["Kruk"] - z Bradonem Lee w roli Kruka,
"The Crow: Salvation" ["Kruk 3: Zbawienie"] - z Eric'iem Mabius'em jako Kruk i Kirsten Dunst [mój ulubiony - nie wiem czemu],
"The Crow: Wicked Prayer" ["Kruk 4" ^^'] - taki sobie, ale jest z Edward'em Furlong'iem Tarą Reid, Emmanuelle Chriqui i Danny'm Trejo (choć ten ostatni niewiele występuje) - dwójki nie wymieniłam, bo nie lubię - w 4 to przynajmniej obsada fajna, a w 2 kicha :/
"Cariie" - obie części, choć druga już nie na podstawie King'a, to jednak równie, moim zdaniem, dobra;
Azjatyckie (tylko azjatyckie oryginały, nie żałosne amerykańskie podróby):
"Chakushin Ari" ["Nieodebrane połączenie"] - pierwsza część najlepsza, druga nawet przejdzie, niestety trzecia mnie nie pociesza - tę muzyczkę miałam swego czasu jako dzwonek w komórce i bardzo denerwowałam tym brata ;] ;
"Gin gwai" ["The Eye" - "Oko"] - cóż tu mówić, świetny film po prostu;
"Battle Royale" - wstrząsa mną ten film, bardzo wczuwam się w sytuację tych dzieciaków i zawsze mam po nim doła, ale jak to zwykle bywa pierwsza część najlepsza;
"Bunshinsaba" - koreański horror, warty obejrzenia, jeden z naszych (moim i siostry) ulubionych;
Z wampierzowatych to tak na prawdę jedynie "Queen of The Damned" ["Królowa Potępionych"] - Stuart Townsend jest wprost boski jako wampir, a jako że gra tam również Aaliyah [*], której twórczość bardzo lubię, oraz Marguerite Moreau (która świetnie zagrała "Podpalaczkę" King'a) to film ma dla mnie tym większą "wartość";
Komedio-horror lub czarna komedia jak kto woli o głupawej nazwie "Idle Hands" ["Zręczne Ręce"] - no wręcz ubóstwiam ten film, zawsze się śmieję do rozpuku choć znam go na pamięć - rękę leniwego kolesia, spędzającego czas na paleniu trawki, opanowuje szatan więc mamy kilku kretynów, "nawiedzoną" kapłankę czy zakonnicę [jak zwał tak zwał] próbującą zabić demona i "jedyną normalną" w postaci dziewczyny głównego lenia, zagraną przez Jessice Albę, i masę zabawnych sytuacji
(polecam obejrzeć bez lektora, bo pół gagów ucięte jak zazwyczaj).
Jak już przy takich jestem, to wymienię jeszcze "Sleepy Hollow" ["Jeździec bez głowy"] - z Johnny'm Depp'em i Christiną Ricci;
"Beetle Juice" ["Sok z Żuka"] - z Geeną Davis, Alec'iem Baldwin'em, Michael'em Keaton'em i (niezbyt lubianą przeze mnie) Winoną Ryder;
"Detroit Rock City" - zabawna komedia z Edwardem Furlongiem w roli głównej (John Connor z Terminatora 2) o czwórce nastoletnich chłopaków zafascynowanych zespołem "Kiss", którzy próbują wybrać się do Detroit na koncert tychże, w czym skrzętnie przeszkadza im matka jednego z nich -popieprzona katoliczka, toteż chłopcy mają mnóstwo zabawnych sytuacji;
"RRRrrrr!!!" bardzo lubię, ale tylko z dubbingiem (o dziwo, bo nie cierpię dubbingu);
Na koniec oczywiście wszelki Monty Phyton
Jeśli już komedie, to uwielbiam parodie - niestety z każdym rokiem coraz mniej udane:
przede wszystkim oczywiście "Hot Shots!" czy może być coś lepszego?
"Robin Hood: Men in Tights" ["Robin Hood: Faceci w rajtuzach"] - po prostu no i ten szeryf i jego pomyłki :]
"Scary Movie" to chyba nawet nie muszę wymieniać
Uśmiałam się również przy "(T)Raumschiff Surprise: Periode 1" ["Gwiezdne jaja: Część I - Zemsta Świrów"] z Til'em Schweiger'em, ale mojemu kumplowi - fanowi wszelkich Gwiezdnych wojem itp jakoś nie przypadło do gustu
Trochę z innej beczki:
Uwielbiam "Dangerous Minds" ["Młodzi gniewni"] - chyba nie trzeba opisywać, i jakby męską wersję tegoż filmu "Only the Strong" ["Tylko dla najlepszych"] z Mark'iem Dacascos'em (nota bene grającym rolę Kruka w serialowym "Kruku") - były żołnierz Zielonych Beretów Louis wraca do Ameryki i prosi swego byłego nauczyciela z liceum (który pomógł mu "wyjść na ludzi" w młodości) o pomoc w odnalezieniu się w nowej rzeczywistości i znalezieniu pracy, okazuje się to jednak niemożliwe, gdyż nauczyciel sam ledwo daje sobie radę z życiem, przygnieciony zachowaniem ówczesnych nastolatków latających po szkole z bronią i sprzedających na przerwach narkotyki. Louis pomaga chłopcu maltretowanemu przez dealera, po czym dostaje ofertę pracy w szkole jako nauczyciel Capoeiry najgorszych dzieciaków w szkole. Tym sposobem chłopcy zaczynają zmieniać postępowanie, jednak nie podoba się to bossowi narkotykowemu, który jest wujkiem jednego z uczniów...
Bardzo dobry i ciekawy film, na prawdę polecam fanom dobrej fabuły jak i akcji (lub chociaż fanom Capoeriy );
"Walking Tall" ["Z podniesionym czołem"] (2004) - film oparty na faktach, z The Rock'iem (Dwayne Johnson) w roli głównej i Neal'em McDonough w roli "złego", jak również Johnny'm Knoxville'em :] w roli przyjaciela głównej postaci- świetny film, godny polecenia.
"Red Sonja" ["Czerwona Sonja"] - musiałam
Bardzo lubię filmy muzyczne, ale tylko te w których to się śpiewało lub tańczyło, a nie skakało jak małpa po speedzie, czyli:
"Grease" obie części, choć wolę pierwszą, "Saturday Night Fever", "Dirty Dancing", "Hairspray" i na koniec..."Cra Baby" głupkowaty ten film na maxa, ale go uwielbiam... no i Johnny Depp z tą fryzurką
Filmy z Fred'em Astaire'em i Gene'em Kelly'm.
Swego czasu uwielbiałam filmy z Jackie'em Chan'em (jako że jego uwielbiam), ale już mi się "przejadły" ;]
A na deser walnę "Mortal Kombat" Uwielbiam, po prostu. Choć w drugiej części bezczelnie zabili Johnny'ego i podmienili mi Sonię, ale za to Raydena zagrał tym razem James Remar (uwielbam Lamberta, jednak Remar to Remar )
Jeśli ktoś dotrwał do końca to gratuluję
Jak mi się coś jeszcze przypomni (bo dużo tego) to dodam...
"And If You're Not Down With That, I've Got Two Words For You..."
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
-
- Posty: 2376
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 1:37 pm
- Lokalizacja: Kraków
Re: Filmy warte obejrzenia...
Psim tropem do domu, tytuł angielski: Fluke
O człowieku który zginął w wypadku, potem odrodził się jako pies i powraca do swojej rodziny pod tą postacią. Widziałam to w dzieciństwie, wczoraj po latach ponownie i znów ryczałam jak bóbr, wyłam po prostu. Trzy razy. Polecam gorąco, no i zakończenie jest niespodziewane dość I muzyka genialna. I psu genialnie tam grają.
O człowieku który zginął w wypadku, potem odrodził się jako pies i powraca do swojej rodziny pod tą postacią. Widziałam to w dzieciństwie, wczoraj po latach ponownie i znów ryczałam jak bóbr, wyłam po prostu. Trzy razy. Polecam gorąco, no i zakończenie jest niespodziewane dość I muzyka genialna. I psu genialnie tam grają.
Re: Filmy warte obejrzenia...
Ja Wam polecę "God Bless America". Jak dla mnie to genialny film. Trzeba go po prostu zrozumieć, ale dla niektórych to ciężki film. Warto obejrzeć.
Bezszczurowo - Werter w nowym domku
W sercu: 17 szczurzych duszyczek [*][/b][/size]
W sercu: 17 szczurzych duszyczek [*][/b][/size]
Re: Filmy warte obejrzenia...
Leciało w ramach DKF, to poszłam - bolesna pomyłka Jak dla mnie to zwyczajnie chore jestKITEgirl pisze: (...) i 'Kieł' (Kynodontas)- ale tu proszę się poważnie zastanowić bo mocny jest!
[*]Peanut Czarnulka Dżuma Fini Martini Shenzi Fantazja Muffinka Puma Myszka Mika Lala Pepi Bella
Choć inaczej, ale nadal obecne...
Szarak[*] WIKI[*] http://szczury.org/viewtopic.php?f=37&t ... 0#p1031889
Choć inaczej, ale nadal obecne...
Szarak[*] WIKI[*] http://szczury.org/viewtopic.php?f=37&t ... 0#p1031889
Re: Filmy warte obejrzenia...
to nie polecam Alp, ani Attenberga żadnych nowych greckichunipaks pisze:Leciało w ramach DKF, to poszłam - bolesna pomyłka Jak dla mnie to zwyczajnie chore jestKITEgirl pisze: (...) i 'Kieł' (Kynodontas)- ale tu proszę się poważnie zastanowić bo mocny jest!
ze mną: leszek, kendrick
odeszły: mysza, karmelek, makumba, ronja, ziuta, lilka, fifioł, kaszanka, zoja, tosia, emil, marcin, ziemniaczek
I'm not really good at giving advice. Do you want a sarcastic comment?
odeszły: mysza, karmelek, makumba, ronja, ziuta, lilka, fifioł, kaszanka, zoja, tosia, emil, marcin, ziemniaczek
I'm not really good at giving advice. Do you want a sarcastic comment?
Re: Filmy warte obejrzenia...
O rany, oglądałam ten film w dzieciństwie i bardzo mi zapadł w pamięć, a nie mogłam tytułu znaleźć, dzięki!Cyklotymia pisze:Psim tropem do domu, tytuł angielski: Fluke
O człowieku który zginął w wypadku, potem odrodził się jako pies i powraca do swojej rodziny pod tą postacią. Widziałam to w dzieciństwie, wczoraj po latach ponownie i znów ryczałam jak bóbr, wyłam po prostu. Trzy razy. Polecam gorąco, no i zakończenie jest niespodziewane dość I muzyka genialna. I psu genialnie tam grają.
Bogowie, nowego Klossa wczoraj zmęczyliśmy z TŻ... Oglądaliśmy go turami, bo na raz się nie dało, jakiś koszmar, gra aktorska naszej "czołówki" poniżej poziomu jak zwykle, "efekty" jak sprzed 10 lat, fabuła przydługa, nudna i przewidywalna, postaci bezpłciowe i sztuczne. Nie mogę niczego dobrego o tym filmie powiedzieć...
Zaraza, Szuriken, Kaszmir
[klik!]
Za tęczowym mostem...
Alucard, Belzebub, Zenek, Bazyl, Edgar, Arrow, Krecik, Afera, Wichura. Tęsknię za Wami...
Re: Filmy warte obejrzenia...
Oglądał już ktoś nowy "Total Recall" ("Pamięć absolutna")? Wersja z 1990 roku bardzo mi się podobała, kocham S-Fi starej szkoły, nawet Arnold pasował do swojej roli. Tu gra Farrel, który jest mega przystojny, ale jakoś go nie widzę w tym filmie... Ciekawam, ale nie wiem czy iść do kina, czy czekać...
Zaraza, Szuriken, Kaszmir
[klik!]
Za tęczowym mostem...
Alucard, Belzebub, Zenek, Bazyl, Edgar, Arrow, Krecik, Afera, Wichura. Tęsknię za Wami...
Re: Filmy warte obejrzenia...
Nie lubię remakeów to i nie oglądałam, choć ciekawam, ale jak piszesz że to z Farrel'em to już na 100% nie obejrzę, nie cierpię gościa
Za to "Pamięć..." z Arnoldem uwielbiam, jak większość filmów z nim
Za to "Pamięć..." z Arnoldem uwielbiam, jak większość filmów z nim
"And If You're Not Down With That, I've Got Two Words For You..."
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Re: Filmy warte obejrzenia...
O, przypomniało mi się! Polecam fanom Muay Thai i nie tylko dwa świetne filmy ze śliczną Tajką w roli głównej:
"Chocolate" - po prostu świetny film akcji, ale i nie tylko, uwielbiam Muay Thai ale w wykonaniu tej drobnej, ślicznej dziewczynki (która nota bene dziewczynką nie jest, a dorosłą kobietą ;]), a nie waleni jak przystało na Tajki trenujące Muay Thai jest wręcz zapierający dech.
Drugi film, już nie aż tak cudny, ale bardzo ciekawy (zwłaszcza wymyślony styl walki Meyraiyuth - coś jak połączenie Muay Thai i Capoeiry + B-boying ;])
"Deu suay doo"("Raging Phoenix")
"Chocolate" - po prostu świetny film akcji, ale i nie tylko, uwielbiam Muay Thai ale w wykonaniu tej drobnej, ślicznej dziewczynki (która nota bene dziewczynką nie jest, a dorosłą kobietą ;]), a nie waleni jak przystało na Tajki trenujące Muay Thai jest wręcz zapierający dech.
Drugi film, już nie aż tak cudny, ale bardzo ciekawy (zwłaszcza wymyślony styl walki Meyraiyuth - coś jak połączenie Muay Thai i Capoeiry + B-boying ;])
"Deu suay doo"("Raging Phoenix")
"And If You're Not Down With That, I've Got Two Words For You..."
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Re: Filmy warte obejrzenia...
Dzisiaj obejrzałam za poleceniem małża "Dorwać Cartera".
Nie wiem, czy to słabość do filmów z Stallonem, czy osoba John C. McGinley'a (Percival Cox - SCRUBS!), ale film oglądało się bardzo dobrze Zbyt duża ilość wątków - jestem pewna, że scenariusz był świetny, ale film jednocześnie wszystko skrócił i wszystko chciał zawrzeć, stąd wiele niewiadomych. A film, nie jest NA TYLE dobry, żeby obejrzeć go kolejny raz i wszystko analizować.
Ale jest DOBRY. No, może przeciętny w porównaniu do całej kinematografii, ale rewelacyjny w porównaniu do filmów które ostatnio wychodzą z hollywoodzkiej masówki. Tak czy inaczej, polecam obejrzeć.
Nie wiem, czy to słabość do filmów z Stallonem, czy osoba John C. McGinley'a (Percival Cox - SCRUBS!), ale film oglądało się bardzo dobrze Zbyt duża ilość wątków - jestem pewna, że scenariusz był świetny, ale film jednocześnie wszystko skrócił i wszystko chciał zawrzeć, stąd wiele niewiadomych. A film, nie jest NA TYLE dobry, żeby obejrzeć go kolejny raz i wszystko analizować.
Ale jest DOBRY. No, może przeciętny w porównaniu do całej kinematografii, ale rewelacyjny w porównaniu do filmów które ostatnio wychodzą z hollywoodzkiej masówki. Tak czy inaczej, polecam obejrzeć.
Zaraza, Szuriken, Kaszmir
[klik!]
Za tęczowym mostem...
Alucard, Belzebub, Zenek, Bazyl, Edgar, Arrow, Krecik, Afera, Wichura. Tęsknię za Wami...
Re: Filmy warte obejrzenia...
O! A ja oglądałam ostatnio dwie fajnie parodie:
"Tucker & Dale vs Evil" ["Porąbani"] - z Alan'em Tudyk'iem, uśmiałyśmy się z siostrą nieziemsko, jeśli ktoś lubi parodie horrorów to powinien obejrzeć
"Spanish Movie" ["Straszny hiszpański film"] - film do odstresowania, parodia hiszpańskich filmów z ostatnich lat, między innymi "Sierocińca", też miałam całkiem niezły ubaw (siostrę bardziej rozbawiło )
"Tucker & Dale vs Evil" ["Porąbani"] - z Alan'em Tudyk'iem, uśmiałyśmy się z siostrą nieziemsko, jeśli ktoś lubi parodie horrorów to powinien obejrzeć
"Spanish Movie" ["Straszny hiszpański film"] - film do odstresowania, parodia hiszpańskich filmów z ostatnich lat, między innymi "Sierocińca", też miałam całkiem niezły ubaw (siostrę bardziej rozbawiło )
"And If You're Not Down With That, I've Got Two Words For You..."
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Moje dzieciaczki: Kane, Kofi, Triple H i Goldust nasz temacik
[*][/b]: MoDo,Łatka,Gacuś,Piwniczuś,Myszka,Złośniczka,Ogryzek,Wisienka,Achmedzik,Porzeczka,Dustie.
Re: Filmy warte obejrzenia...
Miałam chyba zły dzień i nie rozbawił mnie zbytnio, choć zasiadłam do oglądania, bo mi go zachwalanoBlackRat pisze: "Tucker & Dale vs Evil" ["Porąbani"] - z Alan'em Tudyk'iem, uśmiałyśmy się z siostrą nieziemsko, jeśli ktoś lubi parodie horrorów to powinien obejrzeć
A jak jesteśmy przy parodiach, przypomniał mi się oglądany niedawno staroć - "Młody Frankenstein" z 1974r, dobry na rozluźnienie po stresującym tygodniu
[*]Peanut Czarnulka Dżuma Fini Martini Shenzi Fantazja Muffinka Puma Myszka Mika Lala Pepi Bella
Choć inaczej, ale nadal obecne...
Szarak[*] WIKI[*] http://szczury.org/viewtopic.php?f=37&t ... 0#p1031889
Choć inaczej, ale nadal obecne...
Szarak[*] WIKI[*] http://szczury.org/viewtopic.php?f=37&t ... 0#p1031889