Pierwsze dni ?

Archiwum na ważne stare tematy

Moderator: Junior Moderator

nemeczek93
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 14, 2010 9:14 am

Pierwsze dni ?

Post autor: nemeczek93 »

Nie wiem czy to dobry dział na ten temat, ale wydaje mi się, że tak.
Jestem początkującym zaszczurowionym. Po śmierci mojej pierwszej szczurki dałem sobie troszke czasu i wczoraj postanowiłem, że nie ma co zwlekac i zaadoptowałem 2 uroczych chłopaczków. Klatka pięknie urządzona, troche zabawek, domek, poidełko, jedzonko jest. Chłopaki (Bolek i Lolek) mają około 3,5 do 4 miesięcy. Wczoraj przybyli do domu koło 13. Pierw potrzymałem je na ręce jakiś czas, zagrzali się pod koszulką i nie okazywali zbytnio uczuc, że się boją. Później wpuściłem ich do klatki, żeby oswoili się z nowym domkiem. Chłopacy troche pobiegali, bardzo niepewnie i schowali się w domku. Potem co jakiś czas 1 wychodzil po jedzienie i szybko wracal do domku i tak na zmiane. Siedzialem koło klatki co jakiś czas i gadałem do nich i czytałem im 'Biochemie'- wiem, że to głupie- bo chciałem, zeby oswoili się z moim głosem. Rąk do klatki wczoraj nie wkładałem, byłem blisko. Chłopacyh po kilku godzinach sie troszke wyluzowali i wychodzili co jakiś czas i patrzyli na mnie z ciekawością, ale gdy wykonywałem jakiś gwałtownijezzy ruch biegiem wracali do klatki. W nocy byli grzeczni i cisi. Prawie nie było ich słychac. I teraz przyszedł drogi dzień. Mineła niedawno doba jak Boluś i Loluś są w domu i mam pytanie, czy to normalne, ze oni cały czas siedzą od rana w domku. Lolek wyszedł na chiwle sie przejśc. Potem Bolek i ich nie było. DAłem im swoją skarpetkę (oczywiscie nieschodzoną, zeby nie smierdziala po calym dniu), to musieli wyjśc po nią i zatargali ją do domku. CZy to normalne, że szczurki na początku tak sie zachowują. Włozylem dziś reke do klatki to Lolek wytstawił nosek i wąchał ją troche. Ale nie wyszedł dalej.
Czy to normalne, że one tak śpią, albo tam siedzą i niewychodzą ?
Awatar użytkownika
mona91
Posty: 88