[Kraków] PILNIE SZUKAM DT/DS dla 1 samca

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

Szarik
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 22, 2013 2:29 pm

[Kraków] PILNIE SZUKAM DT/DS dla 1 samca

Post autor: Szarik »

Witam. Piszę w dość pilnej sprawie. Trafił do mnie ogonek (biały, dorosły samczyk, więcej niestety nie wiem oprócz tego że przebywał wcześniej z innymi szczurami) uratowany przed uśmierceniem (miał trafić do "paki żywnościowej" dla terrarystów).
Sama nie znam się na hodowli szczurów, to przypadek, że jest u mnie i pilnie potrzebuję znaleźć mu nowy dom, jakikolwiek, może być tymczasowy lub od razu stały.
Jest w dość kiepskim stanie, ma ranę na plecach i brak sierści przy niej. Niestety nawet nie mam kiedy i jak go wziąć do weterynarza, na dniach musi zniknąć.
Jestem z Krakowa i w obrębie tego miasta jestem w stanie go w razie w dowieźć.
Poszukuję kogoś kto byłby chętny go przygarnąć i odpowiednio się nim zająć. Pilnie potrzebuję pomocy, to też zwracam się tutaj. Z góry dziękuję za pomoc.

Jego zdjęcie zaraz po tym jak trafił do mnie. Wyglądał jeszcze w miarę w porządku, dawał się brać na ręce a ranka zdawał się goić a nie powiększać :(
http://img607.imageshack.us/img607/8594/0ekq.jpg
xiao-he
Posty: 3307
Rejestracja: śr gru 15, 2010 4:08 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [Kraków] PILNIE SZUKAM DT/DS dla 1 samca

Post autor: xiao-he »

Wezmę, ślę PW.
Spółka z.o.o., czyli moje małe wafle :)
Ze mną: DTciaki
Za TM: Zając
[*] Królewna[*] Beza[*] PanBe[*] Szyszka[*] Nesca[*] Mocca[*] Szajba[*] Izzi[*] Inka[*] Fryga[*] Filifionka[*] Fistaszek[*] Florka[*] Archibald Ogryzek[*][/color][/i][/b]
joanna71
Posty: 99
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 8:47 am
Lokalizacja: Kraków

Re: [Kraków] PILNIE SZUKAM DT/DS dla 1 samca

Post autor: joanna71 »

Wiadomo może, co ze szczurkiem? Naprawdę chętnie go wezmę, mam zaprzyjaźnionego weta i inne tam dobra, mogę go nawet zawieźć na konsultację do Warszawy do tamtejszych wetów, jakby co.
xiao-he