Parę pytań o wodę i karmę

Wszystko o jedzonku. Czym się obżerają? A może dieta? :)

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Maestro
Posty: 10
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 6:55 pm
Lokalizacja: Londyn

Parę pytań o wodę i karmę

Post autor: Maestro »

Witam. Jestem nowicjuszem jeśli idzie o opiekę nad szczurami, i w związku z tym chcę jak najszybciej uzupełnić braki w swojej wiedzy, aby móc się nimi należycie opiekować. Zatem, nie przedłużając, lecimy z pytaniami :)

1.) Woda. Niestety, jako że chcę jak najszybciej zapewnić szczurom dobre warunki, nie mam w tej chwili czasu na przeglądanie setek tematów i szukania potrzebnych informacji, a za pierwszym podejściem tego nie znalazłem. Podstawowe pytanie: jaka woda?. Mineralna, przegotowana, czy zwykła kranowa może wystarczyć?
Drugie pytanie: poidło czy miseczka z wodą? Wiem, jakkolwiek dziwnie to brzmi, ale zauważyłem, że moje szczurki, mimo iż jedzą dosyć sporo, to rzadko piją (to normalne?). Zatem nie wiem, czy to dlatego, że nie odpowiada im jakość wody (przegotowana, oczywiście zmieniana codziennie), czy może nie lubią pić z poidełka? Dodam, że szczurki są w u mnie od wczoraj, i jeszcze nie oswoiły się z nowym miejscem, więc nie biegają po całej klatce (dosyć sporej, trzy poziomy).

2.) Jak karmić? To znaczy, widzę że szczury jedzą dużo, co mnie cieszy :). Z czasem przejrzę wszystkie tematy, teraz jednak chcialbym wiedzieć: czy szczury powinny mieć dostęp do jedzenia (w sensie, podstawowej karmy, przysmaków itp.) przez cały czas, aby mogły pojadać kiedy chcą, czy trzeba dawać im jedzenie w regularnych odstępach czasu?