[KRAKÓW] PILNE! Oddam 3 młodych samców z całym wyposarzeniem

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

watpomp
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 28, 2015 1:31 pm

[KRAKÓW] PILNE! Oddam 3 młodych samców z całym wyposarzeniem

Post autor: watpomp »

Witam!
Jest mi bardzo przykro z tego powodu ale zostałam zmuszona do oddania moich 3 szczurków.
Dwa z nich zostały zaadoptowane w Krakowie z miotu "niespodzianki", urodziły się 25 listopada.
Trzeci jest młodszy, ale i największy :D urodził się około 2 miesięcy później, zaadoptowany też z nieplanowanego miotu z Wrocławia przez facebookowe szczurze adopcje. Są zadbane, nigdy nie chorowały, energiczne i kochają mizianie. Nigdy nikogo nie ugryzły, jeden czasem skubie skarpety kiedy chce się bawić ;D

Jestem studentka z Krakowa, kocham zwierzęta, a że posiadam własny pokój na stancji gdzie zwierzęta sa mile widziane postanowiłam mieć szczurki. Niestety okazało się, że do końca miesiąca musimy się wyprowadzić, a nie znalazłam, żadnej stancji gdzie pozwolą mi trzymać szczurki. Do tego najprawdopodobniej będę miała współlokatorkę w pokoju.

Szczurki oddam wraz z całym wyposażeniem:
-klatka, wymiarowa (według szczurzego kalkulatora) dla 3 szczurów więc więcej już się ie pomieści
-2 wory żwirku bentonitowego
-2 poidełka, mniejsze i większe
-miska podwieszana do prętów
-4 półki do klatki
-hamaki, tunele i domki polarowe- poobgryzane

Proszę o kontakt na email: aminaba@wp.pl
W najbliższym czasie nie mam możliwości wchodzenia na to forum, a szczurki muszę oddać do 3 czerwca :(
W mailu proszę o odpowiedź na te pytania:
1. Czy masz już szczury?
2. Czy posiadasz klatkę? Jak tak to jakie ma wymiary.
3. Do jakiego weterynarza chodzisz/będziesz chodzić?
4. Czym zamierzasz karmić szczurki?
5. Czy zamierzasz rozmnażać szczury?
6. Czy będziesz raz na jakiś czas informować o stanie zdrowia szczurków?