[ŁÓDZKIE] Przyjmę dwa szczury

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

Awatar użytkownika
Frankie
Posty: 24
Rejestracja: pt paź 09, 2015 4:55 pm

[ŁÓDZKIE] Przyjmę dwa szczury

Post autor: Frankie »

Cześć.
Chcę zaadoptować jakąś parę (jednopłciową oczywiście). ;) Wygląd/odmiana/cokolwiek ma drugorzędne znaczenie, płeć obojętna. Zależy mi tylko, by były w miarę młode i zdrowe. Nie mam jeszcze doświadczenia z tymi zwierzętami, ale postarałem się odpowiednio przygotować.
Odpowiem na wszelkie pytania i postaram się rozwiać wątpliwości.
Jeśli to coś pomoże czy przyspieszy, dołączam również odpowiedzi do ankiety adopcyjnej:

1. Czy masz już szczury?
Nie.

2. Czy posiadasz klatkę? Jak tak to jakie ma wymiary.
Posiadam - 70x40x80.

3. Do jakiego weterynarza chodzisz/będziesz chodzić?
Wątpię, czy komukolwiek powiedziałoby coś nazwisko, ale jest osoba, która wykazała się już profesjonalizmem i cieszy się dużą popularnością w okolicach. W razie nagłego wypadku mam też praktycznie pod nosem całodobową lecznicę, acz w kwestii gryzoni nie ufam zbytnio (świnia morska nie dotrwała wizyty kontrolnej, trochę człowiek zbagatelizował sprawę, ale za to psa z ropomaciczem uratował).

4. Czym zamierzasz karmić szczurki?
Polecono mi Vilmie, czytałem też gdzieś dobre opinie o Rat Nature. Do tego odpowiednie porcje warzyw i owoców w oparciu o to: http://www.szczury.org/viewtopic.php?f=32&t=29332

5. Czy zamierzasz rozmnażać szczury?
Nie.

6. Czy będziesz raz na jakiś czas informować o stanie zdrowia szczurków?
Jeśli ktoś sobie tego zażyczy - owszem.

7. Czy masz w domu inne zwierzęta? Jeśli tak, jak zadbasz o bezpieczeństwo szczurów w tym kontekście.
Psa i chomika. Pies jest niegroźny, bardziej obawiałbym się chomika (wredny, niewdzięczny i na szczęście nie mój). ;)

8. Jak rozwiążesz sprawę wyjazdów?
Mam u kogo zostawić zwierzaki pod opieką, więc to nie problem.

9. Jak będą wyglądały wybiegi?