[RZESZÓW] Adoptuję młode szczurki (2 lub 3)

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

RudaWilczyca
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 02, 2016 12:12 am
Lokalizacja: Rzeszów

[RZESZÓW] Adoptuję młode szczurki (2 lub 3)

Post autor: RudaWilczyca »

Witam, postanowiłam tak zacząć przygodę na forum, bo prawda jest taka, że szukam.

Zanim odpowiem na standardowe pytania, może coś o mnie. Mam 21 lat, jestem mężatką, mieszkam w Rzeszowie 2,5 roku - tutaj studiuję i pracuję. Mieszkam "na swoim" - tj. mieszkanie na kredyt wzięła babcia, ale my z mężem je spłacamy i kiedy już skończymy będzie całkiem nasze :) Ze zwierząt niegdyś miałam i psa i kota i żółwia i kanarki, wszystkiego po trochu. Zanim zaczęłam studia miałam także dwa szczurki, samczyki, które niestety są już za Tęczowym Mostem, jednego zabrały powikłania po sterylce, drugi odszedł miesiąc później, zanim zdążyłam mu znaleźć nowego towarzysza, nagle, prawdopodobnie na zawał. W czasie studiów na początku wynajmowałam stancję, potem akademik, wiadomo - o szczurach nie było mowy - teraz dopiero czuję się wystarczająco pewnie mieszkaniowo i finansowo żeby na nowo zacząć szukać.

Oto moje odpowiedzi na podstawowe pytania z ankiety:

1. Czy masz już szczury?
Nie, dlatego szukam dwóch lub 3 szczurków, aby miały towarzystwo.

2. Czy posiadasz klatkę? Jak tak to jakie ma wymiary.
Obecnie posiadam "tymczasówkę", która jest dosyć niewielka ale w ciągu najbliższych dwóch tygodni planuję zamówić Inter-Zoo FRODO (o taką) wraz z pełnym wyposażeniem.

3. Do jakiego weterynarza chodzisz/będziesz chodzić?
VET-MEDICA, prawdopodobnie. Tam chodziłam z poprzednimi ogonkami i o ile przez te 2 lata nic się nie zmieniło, to jest to dobra lecznica ^^ Poza tym mam bardzo blisko tam, więc w razie nagłego wypadku nie będzie problemu z dojazdem.

4. Czym zamierzasz karmić szczurki?
Versele Laga / Vilmie jako podstawowe karmy, do tego nieco świeżyzny, ziaren.

5. Czy zamierzasz rozmnażać szczury?