Hello world!

Miejsce dla tych, których już z nami nie ma...

Moderator: Junior Moderator

Daretzky
Posty: 7
Rejestracja: sob lis 05, 2016 1:37 am

Hello world!

Post autor: Daretzky »

Hej

Piszę tutaj bo w sumie... bo w sumie to nie mam z kim o tym pogadać. Jestem całkiem dorosłym i ogarniętym facetem z własnym mieszkaniem autem dobrą pracą dziewczyną itp i tede. Tym bardziej nikt nie rozumie mojej pasji do szczurów, bo przecież to takie chomiki i w ogóle, ale kurde no nie. Dla wielu z was jestem amatorem bo hoduję szczury od 3 lat. Jednak teraz mam druga turę, i tu zaczyna się temat.. Nie mogę sobie poradzić ze stratą mojego pierwszego szczura. Może to głupie, opętane, ale mnie boli, to jak strata kogoś bliskiego, przyjaciela, szczura który chodził ze mną do sklepów, spał ze mną, grzał się na laptopie jak pracowałem. Często ją wspominam i niejednokrotni płaczę co irytuje moją dziewczynę... do tego czuję że przez żal nie obdarowuję takim samym uczuciem i troska swoje obecne ogonki. Nie wiem, jeśli ktoś mnie rozumie proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam

DP
Awatar użytkownika
SonamiChan
Posty: 147
Rejestracja: sob maja 03, 2014 8:44 pm
Lokalizacja: Puck

Re: Hello world!

Post autor: SonamiChan »

WItaj na forum :)
Niestety szczurki żyją krótko... stanowczo zbyt krótko. Szczur nie jest chomikiem, szczur jest bardziej jak piesek który odchodzi o wiele zbyt szybko. Najlepszym lekarstwem na ból po stracie szczurka jest adopcja jakiegoś maluszka.
Opłakiwanie ukochanego szczura w żadnym wypadku nie jest "opętaniem" ani "głupotą"! Sama dalej tęsknię za moim pierwszym najwspanialszym szczurzakiem- Santulą mimo że odszedł ponad 2 lata temu...
Pociesz się tym, że Twoja szczurzynka na pewno miała dobre życie i przelej miłość do niej na jej koleżanki :) one też na pewno tęskniły, mimo że nie wiedziały, nie rozumiały dokąd ich przyjaciółka sobie poszła.