Karma Deli Nature

Wszystko o jedzonku. Czym się obżerają? A może dieta? :)

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Afri
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 30, 2007 5:35 pm
Kontakt:

Karma Deli Nature

Post autor: Afri »

Dobra :> Przeszukałam całe forum i nie znalazłam takiego tematu :>
Co myślicie o tej karmie ? Według mnie jest świetna, nie ma tam samych ziarenek, same naturalne rzeczy i te najtłustsze w umiarze. Nitkowi smakuje, a skład ciekawy:
Ziarna Dyni, Ziarna słonecznika, suszony bananek, suszona śliweczka( lub rodzynek, nie znam się na tym :>), Śruta kukurydziana, Popcorn- w ogóle nie tłusty, nie przypalony, Chipsy z jakiejś rośliny :D, biała odmiana słonecznika, chrupki bez badziew, prażona(?) pszenica.
Pokarm znika z miseczki szczurka i myszki po jednej nocy. Myślę(!), że to dobra karma. Co o niej sądzicie ?
....
Awatar użytkownika
Telimenka
Posty: 4993
Rejestracja: czw lut 01, 2007 2:37 pm
Lokalizacja: Poznań :)

RE: Karma Deli Nature

Post autor: Telimenka »

hmm jesli ma taki dobry sklad i w ogole jestes zadowolona to powiedz prosze ile kosztuje,z ceny tez mozna wywnioskowac co nieco...i skad pochodzi produkt? np vitapol-3zł,xtravitral-11 :-)
nie mowie ze to glowny czynnik ale chyba troche swiadczy o jakosci.
i z tego co widze,bo poszperałam troche nie ma w niej miesa ale ogolnie karma dobra tylko czytam sobie ze lepsza jest dla chomikow pod wzgledem zawartosci:mykrat:
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 7:40 pm przez Telimenka, łącznie zmieniany 1 raz.
W oczekiwaniu na dwa Nakotowe Bebetki :):) <3

[']..: Rudolf,Telimenka,Bazylek,Jogi,Kuha,Pupa,Ylah,Eliot,Capri,Ember,Ekler,Fizyk, Flos...
Afri
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 30, 2007 5:35 pm
Kontakt:

RE: Karma Deli Nature

Post autor: Afri »