PILNE!!!!! Kłodawa obok Gorzowa Wlkp. znaleziony szczur!!!!!

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

Awatar użytkownika
Bastet83
Posty: 142
Rejestracja: wt lip 13, 2010 10:10 am
Lokalizacja: ŁÓDż

PILNE!!!!! Kłodawa obok Gorzowa Wlkp. znaleziony szczur!!!!!

Post autor: Bastet83 »

[ciach]



Cześć mam ogromny problem,znalazłam Wasze forum i mam nadzieję,że mi pomożecie.Znalazłam szczura i nie wiem co mam robić,są straszne upały więc z pewnością nie miałby szans na przeżycie,znalazłam go na polu,nie znam się na szczurach,ale widać,że ktoś go wyrzucił bo to z pewnością hodowlany.Jest brązowo-biały,pyszczek ma brązowy,brzuch biały,po bokach brzucha też jest biały,kupiłam mu szybko taki pojemnik do przenoszenia i tam sobie siedzi,nie mogę go mieć,akceptuję szczury,ale nie,że jakoś tam uwielbiam je,teraz nie ma moich rodziców w domu,ale oni w życiu nie pozwoliliby na trzymanie,poza tym w piątek wyjeżdżam więc jeśli do tego czasu nic się nie znajdzie to z przykrością stwierdzam,że będę musiała ją z powrotem wypuścić,wzięłam ją(bo jak stała na łapkach to widziałam,że to ona)bo może znajdę jej dom,wolałam spróbować,ale wyjeżdżam na 2 tygodnie więc nie zostawię jej na tyle samej,a potem będą moi rodzice,więc nie ma szans.Dzisiaj nie będzie mnie do południa w domu,widziałam,że macie tu domy tymczasowe więc może jutro ktoś weźmie?bo szkoda mi ją wypuszczać,jak na moje oko nie jest jeszcze dorosła,nie jest duża.Chciałabym jej pomóc,bo polubiłam ją,nie gryzie,trochę boi się,ale myślę,że była oswojona przez właściciela,który ją porzucił albo zgubiła się bo jest urocza więc aż dziwne,że może być porzucona.Jutro jadę do Szczecina więc może ktoś znajdzie się?Bo strasznie szkoda mi jej:(Może ktoś ze Szczecina?Proszę pomóżcie!!!!


http://img231.imageshack.us/i/cimg0993e.jpg/

http://img130.imageshack.us/i/cimg0999p.jpg/


Regulamin nie gryzie...
mod.V