pierwszy dzień i wielkie obawy, czyli ja i Frania

Archiwum na ważne stare tematy

Moderator: Junior Moderator

Awatar użytkownika
zuuma

pierwszy dzień i wielkie obawy, czyli ja i Frania

Post autor: zuuma »

Witajcie, jestem nowicjuszką, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam szczurków. Zamówiłam w sklepie zoologicznym, bardzo dobrym, z domowej hodowlii. Miał być samiec, ale nie było więc właściciel przywiózł mi samiczkę, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Nazwałam ją Frania. Już w sklepie zoologicznym, przemiły pan opowiedział mi bardzo dużo, podał mi ją na ręce a potem czekała nas długa podróż autobusem. Frania ma już swoją klatkę, specjalne koreczki i sianko, uwinęła sobie przytulny kont. I właśnie jest taka ospała, obudziłam ją chyba i chyba też niepotrzebnie włożyłam rękę do środka, dałam jej oczywiście powąchać, ale zabrałam ją z jej "gniazdka". Tak się boję że czymś ją do siebie zraziłam, że będzie się mnie bać. Zawsze marzyłam o szczurku i teraz po prostu nie mogłam się oprzeć. Czytałam dużo wiadomości na temat szczurków. Ale proszę również was o pomoc. Czy dobrze zrobiłam?? Czy źle, czy zaprzepaściłam wszystko? Proszę pomóżcie mi bo teraz mam wielkie wyrzuty sumienia.
By być kochanym, trzeba kochać nie za coś, ale mimo wszystko.
Moje perełeczki: Franciszka/Frania, Pestka/Pestunia
Awatar użytkownika
unipaks

Re: pierwszy dzień i wielkie obawy, czyli ja i Frania

Post autor: unipaks »

Wsadź sobie tego małego zaspańca pod bluzę , niech przywyka do ciebie i twojego zapachu ; dawaj jej jakiś zdrowy smakołyk gdy ją wołasz jak jest w klatce albo na wybiegu .