Świeżak i jego Szczurek

Archiwum na ważne stare tematy

Moderator: Junior Moderator

Mastal

Świeżak i jego Szczurek

Post autor: Mastal »

Cześć :)
Jestem Paweł, i jestem amatorem. Kupiłem wczoraj w zoologicznym pierwszego szczurka..jest biały i ma czerwone oczy :D

Mam mały problem,wczoraj, przyniosłem go do domu i wrzuciłem go do klatki, po czym musiałem wyjść z domu. Niedawno się obudziłem i chciałbym zacząć go oswajać. Tylko..że on nie wychodzi w ogóle z domku, a nie mam jak go chwycić za ogon i podsunąć mu rękę pod brzuch (czytałem, że tak się powinno je brać). Powiedzcie mi co mam z nim zrobić?:) chciałbym go bardziej asertywnie zacząć oswajać, gdyż sam niewiele czasu będę bywał w domu. Po 2-3 h w godzinach wieczornych(przed snem) i w tych godzinach w sumie chciałby go oswajać ze swoją osobą.

Pozdrawiam:)
Awatar użytkownika
KITEgirl
Numer GG: 491855
Kontakt:

Re: Świeżak i jego Szczurek

Post autor: KITEgirl »

jak ja cię zaraz chwycę za ogon! za mózg się chwyć! chcesz mu krzywdę zrobić? po to go kupiłeś? chyba tak zważywszy na to że jest sam. poszperaj na forum i poczytaj o oswajaniu. i adoptuj mu kolegę bo go skazujesz na samotność zwłaszcza że nie masz dla niego zbyt wiele czasu
Awatar użytkownika
klauduska
Kontakt:

Post autor: klauduska »

przyniosłem go do domu i wrzuciłem go do klatki, po czym musiałem wyjść z domu
to tak się teraz adoptuje zwierzaki? niezły właściciel z ciebie.. nie dziw się teraz, że masz problem.
za ogon się szczura NIE bierze, bo to część jego kręgosłupa. Szczurek się boi. Zabrałeś go od swoich braci/sióstr z zoologa, wrzuciłeś do klatki i sobie poszedłeś. To tak jakby ciebie ktoś porwał z rodzinnego domu, wsadził do piwnicy, wyszedł zostawiając na kilka godzin i potem nagle zaczął się do ciebie dobierać.
Teraz musisz mu poświęcić sporo czasu, żeby przełamał traumę.
sam niewiele czasu będę bywał w domu
to po co ci w ogóle zwierzak? Skoro cię w tym domu prawie nie będzie to tym bardziej MUSISZ zaadoptować kolegę.