Wilgoc, pleśń na ścianie a szczur

Archiwum na ważne stare tematy

Moderator: Junior Moderator

Awatar użytkownika
Awareness
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 09, 2012 5:51 pm
Numer GG: 40086414
Lokalizacja: Warszawa

Wilgoc, pleśń na ścianie a szczur

Post autor: Awareness »

Czy szcur może przebywac w pomieszczeniu gdzie jest duża pleśn i wilgoc? Nie da rady tego usunąc...
kociakowski
Posty: 42
Rejestracja: pn cze 04, 2012 7:32 pm
Numer GG: 12091457

Re: Wilgoc, pleśń na ścianie a szczur

Post autor: kociakowski »

oh my fucking god.... czy Ty jesteś normalny ? chociaż jestem jeszcze laikiem logicznie myśląc stwierdzam, że NIE ! Otóż wyobraź sobie sytuację gdybyś Ty musiał wychowywać się w pomieszczeniu z pleśnią, pomyśl w takim przypadku o swoim organizmie oraz o konsekwencjach takiego zaniedbania.. "Nie da rady tego usunąc" rozumiem jako, że nie masz kasy żeby wymienić klatkę, popytaj, pokombinuj i zastąp dom swoim szczurkom, a nie każ im mieszkać w takich warunkach ...
Awatar użytkownika
alken
Posty: 6787
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:04 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wilgoc, pleśń na ścianie a szczur

Post autor: alken »

kociakowski, bez nerwów ::)

pleśń i wilgoć są szkodliwe dla ludzi, a co dopiero dla takich małych zwierzaczków jak szczury. z resztą nie rozumiem co to znaczy "nie da się tego usunąć" żyjecie w takich pomieszczeniach, oddychacie toksycznymi zarodnikami i wam to nie przeszkadza? są różne preparaty którymi można choć czasowo zlikwidować grzyba, najlepiej to skuć cały tynk, już nie mówiąc o ociepleniu, ale preparaty to minimum.
ze mną: leszek, kendrick

odeszły: mysza, karmelek, makumba, ronja, ziuta, lilka, fifioł, kaszanka, zoja, tosia, emil, marcin, ziemniaczek


I'm not really good at giving advice. Do you want a sarcastic comment?
Malachit
Posty: 3017
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 4:20 pm
Numer GG: 2405640
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wilgoc, pleśń na ścianie a szczur

Post autor: Malachit »