5 rozrabiaków - Ogonków oddam...

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

Agata Kuźnicka
Posty: 14
Rejestracja: śr paź 03, 2012 12:07 pm

5 rozrabiaków - Ogonków oddam...

Post autor: Agata Kuźnicka »

...tylko w dobre ręce.
Mama - Fredziulka - trafiła do nas ok. pół roku temu. Po wakacyjnej przygodzie ze szczurkami koleżanki sprawiła nam prezent pod postacią 12 różowiutkich serdelków. Okazała się wspaniałą mamą i troskliwie dba o wszystkie maluchy, dzięki czemu te są bardzo ładnie odkarmione, wesołe i łobuzujące;) 7 z nich już rozdysponowaliśmy, ale dla pozostałych szukamy dobrych domów. Maluchy będą do odebrania ok. 15-22.10 (22.10. skończą 5 tygodni). W tej chwili zaczynamy je socjalizować, dwa chcemy zostawić sobie...

Sama jestem nieco zielona w temacie szczurków, dlatego nie wiem, co jeszcze powinnam tu napisać, jednakże, jeśli ktoś będzie zainteresowany, to z przyjemnością i w miarę swej wiedzy i możliwości odpowiem na każde pytanie.

Pozdrowienia
Agata

PS Nie udało mi się załączyć zdjęć:( Szurki do obejrzenia tutaj: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 427&type=1
Rajuna
Posty: 1368
Rejestracja: sob lip 23, 2011 9:50 pm

Re: 5 rozrabiaków - Ogonków oddam...

Post autor: Rajuna »

No, to mam nadzieję, że to ostatnia jej przygoda ze szczurkami koleżanki ;) W dniu porodu nie miała już kontaktu z samcem? Jeśli miała, może znowu być w ciąży :(
Karmcie mamusię dodatkowo, poza normalnym jedzeniem, gotowanym mięskiem, jajkami, twarożkiem - co prawda taka dieta by się przydała od początku ciąży, ale i tak pewnie jest dość... wyssana przez maluchy i będzie musiała nadrobić ;)