Prośba o pomoc

Wszystko inne, czego nie można zakwalifikować do żadnego z podanych działów. Na przykład: kilka objawów, dotyczących ogółu zachowań chorobowych, czy niewydolność kilku organów, obejmujących zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
To jest dobry dział, jeśli nie wiesz gdzie możesz umieścić swój post - by najlepiej pasował.

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
eliene
Posty: 1
Rejestracja: pn gru 03, 2012 9:14 am

Prośba o pomoc

Post autor: eliene »

Hej, mam na imię Karolina i jestem początkującym miłośnikiem szczurów tzn. mam szczurki od bardzo niedawna. Kupiłam szczurkę(Wacię) 4 dni temu (tak, już wiem,że nie należy kupować szczurów, tylko adoptować). 3 dni temu dokupiłam jej towarzyszkę(Manię), bo nie chciałam ,żeby była samotna. Od kiedy przywiozłam zwierzątka do domu kichały i drapały się, przy czym Wacia bardziej. Myślałam na początku, że to ze stresu (całą wiedzę o szczurkach czerpę z Internetu). Później wyczytałam o częstych przeziębieniach u szczurków, więc kupiłam Vibovid i Echinaceę i podaje im zgodnie z forumowymi instrukcjami. Wczoraj zmieniłam też ściółkę( z wiórów i sianka na żwirek Norka Cat's). Wacia jakby odrobinę ograniczyła drapanie się i kichanie, natomiast Mania częściej kicha i jest jakby spokojniejsza. Dzisiaj zauważyłam,że Wacia ma opuchniętą powiekę, jakby zaczerwienioną i z lekkim wyciekiem porfiryny i mruży to oczko. Zaparzyłam herbatę i mam zamiar przemyć jej oczko. Nie wiem jednak czy to coś da, proszę podpowiedzcie co robic dalej. Karmie je karmą Vitapol, gotowaną marchewką, jabłkami i gotowanymi jarzynami.
Awatar użytkownika
akzi
Posty: 3941
Rejestracja: pn sty 11, 2010 12:22 pm
Lokalizacja: W W A

Re: Prośba o pomoc

Post autor: akzi »