[adpocja] Przygarnij kotka

Dział poświęcony wszystkim zwierzakom, które macie lub chcielibyście mieć. Można tutaj się chwalić i słodzić do woli!

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 690
Rejestracja: śr gru 12, 2001 12:28 am
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

[adpocja] Przygarnij kotka

Post autor: Marcin »

Kilka minut temu, wracając ze sklepu, niemal na środku drogi znalazłem kociaka. Jest bardzo młody, nie jestem w stanie określić wieku, wiem tylko że kociak samodzielnie je, potem opiszę go dokładniej. Prawdopodobnie kocurek (nie znam się na kotach).
Dużo nie myśląc schowałem kota pod kurtkę i zabrałem do domu. No i teraz zaczyna się akcja poszukiwania opiekuna. Sam niestety zachować kotka nie mogę, mam dwa psy i połączenie jest absolutnie niemożliwe. Czy możecie popytać wśród znajomych czy ktoś nie chciał by przygarnąć kociaka? Postaram się jak najszybciej pokazać Wam zdjęcia zwierzaczka.

Preferowane są okolice Katowic, dalszy wyjazd raczej nie wchodzi w grę z dwóch powodów
1. Mam romans z instytucją która kieruje się mottem ...nie znasz dnia ani godziny...
2. z finansami nie jest u mnie ostatnimi czasy zbyt wesoło
- http://szczury.org -

Niechlujne, pozbawione interpunkcji i pełne błędów wiadomości to tak, jakbyś komuś np. postawił piwo w usyfionym, klejącym się kuflu z pływającą muchą w środku i tłumaczył się że masz problemy z myciem...
Awatar użytkownika
jokada
Posty: 1918
Rejestracja: pn mar 24, 2003 8:25 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

[adpocja] Przygarnij kotka

Post autor: jokada »

napisz na forum.miau.pl - w 'kociarni'
Awatar użytkownika
Ayumi
Posty: 1105
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 3:51 am

[adpocja] Przygarnij kotka

Post autor: Ayumi »