Rozbójnicy by Larana

Dział poświęcony wszystkim zwierzakom, które macie lub chcielibyście mieć. Można tutaj się chwalić i słodzić do woli!

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
larana

Rozbójnicy by Larana

Post autor: larana »

Hej!

Chciałam przywitać się z Wami i jednocześnie przedstawić swoich cudownych chłopaków :) Forum czytam od jakiegoś czasu, ale dopiero niedawno zdecydowałam się przekształcić swoje zainteresowanie z biernego na czynne.

Szczurki chciałam mieć już od liceum (obecnie studiuję na IV roku), jednakże nie miałam zgody rodziców bądź godnych warunków na trzymanie stadka. Na szczęście dzięki ostatniej przeprowadzce mogłam w końcu zrealizować swoje marzenie odnośnie posiadania siuraków. 13.08 zamieszkali ze mną bracia (ur. ok. 25.06), zostali nazwani na cześć muzyków – Bajzel i Grabaż. Chłopcy byli wpadką zoologiczną; kiedy ich adoptowałam byli już względnie oswojeni.

Obrazek

Bajzel (dumbo standard agouti) – jak się okazało już po pierwszym dniu, imię pasuje do niego idealnie. Bajzelek to przesympatyczne żywe sreberko, błyskawicznie się oswoił, sam pcha się na ręce, reaguje na imię i cmokanie, klei się do ludzi. Eksploruje każdy kąt, wykonuje akrobacje na suszarce na pranie, łobuziacko porywa notatki , jest postrachem wszelakich kartonów i poszewek na jaśki.
Obrazek
Obrazek

Grabaż (dumbo standard black irish) - jest lekko płochliwy, nie reaguje na wołanie i dopiero od niedawna zaczął sam wchodzić na rękę; bałam się, że popełniam jakieś błędy wychowawcze, ale to chyba tylko kwestia charakteru – Grabaż to istny artysta niezależny! Z upodobaniem wciska się w damskie torebki, a kiedy nie mogę go dojrzeć, na 90% kitra się pod poduchą.

Obrazek
Obrazek