moje ogonki - Tosia i Maluch

Dział poświęcony wszystkim zwierzakom, które macie lub chcielibyście mieć. Można tutaj się chwalić i słodzić do woli!

Moderator: Junior Moderator

Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w "Szukaj ..." czy odpowiedź nie została już udzielona!
Wyszukiwarka jest w każdym dziale (zaraz poniżej tego ogłoszenia) , a także u góry po prawej.
Jeśli chcesz wyszukać wyraz 3literowy, pamiętaj o dodaniu * na końcu :)
Awatar użytkownika
Maria&Dave

moje ogonki - Tosia i Maluch

Post autor: Maria&Dave »

Siema!

jestem nowa na forum dlatego też chciałaby się przywitać: najpierw coś o mnie mam 21 lat i studiuję prawo oraz dziennikarstwo. ogonka chciałam mieć od zawsze ot taki kaprys, który spełnił się dzięki mojemu narzeczonemu, który po prostu zakupił mi owe zwierzątko. Tosia bo tak się zwała pierwsza szczuryca w naszym domu niestety po niecałym miesiącu u nas zagościła za Tęczowym Mostem. Jej siostra Miśka z tego samego zoologa zakupiona następnego dnia dla towarzystwa jest z nami już 3 miesiące. Po śmierci siostry strasznie była smutna więc nie czekaliśmy długo i już następnego dnia dokupiliśmy jej towarzyszkę. Towarzyszka miała okazać się samczykiem... dlatego imię Maluch choć mała już nie jest, ale do imienia przywykła. Skąd pomysł, że to samczyk? Ano nasze samiczki lubią się jakby trochę bardziej... i często zachowują się jak parka. Ot takie zboczone zachcianki :) Obecnie nasze maluchy podrosły i klatka powoli robi się za mała więc niedługo pewnie wstawię fotoreportaż z budowy większej klatki, której projekt powstaje już w naszych umysłach. Nasze szczurki uwielbiają nocne spacery np do sklepu. Nawet zimą :) jednak odkąd spadł śnieg nie zabieramy ich z sobą. Kiedy jest zimno to ogonki wtulają się w szaliki i nasze szyje. Uwielbiają zapachy z pizzerii i Maca, koło których często przechodzimy, więc wtedy nawet mróz im nie straszny tylko wychylają się by poniuchać. Wyszkoliły nas też tak dokładnie, więc kiedy wracamy z zakupów siadają przy pr