Mała dzika myszka (Polkowice/ dolnysląsk)

Archiwalne adopcje (udane i nieudane) i archiwalne narodziny

Moderator: Junior Moderator

Awatar użytkownika
molll

Mała dzika myszka (Polkowice/ dolnysląsk)

Post autor: molll »

Witam wszystkich, dzisiaj w pracy znalazłam małą bezbronną dziką myszkę ktrórej chciałabym znaleźć dobry ciepły znający się na myszkach domek- na moje oko samiczka choć nie znam się specjalnie na tych zwierzątkach, a dodatkowo jest na tyle wystraszona że jedyna opcja kiedy mogę się jej przyjrzeć to gdy staje na dwóch łapkach w transporterku w którym ją tymczasowo przetrzymuje (boję się że ze szczurzej chorobówki mogłaby wyjść. Proszę o porady jak najłatwiej sprawdzić płeć, bo jeśli jest ona u dorosłych osobników tak samo wyraźnie widoczna :) jak u szczurków to gwarantuję że żadne jajcory spod ogonka jej nie zaglądają ;) Wzięłam ją pod swoje skrzydła bo szans na naszych sklepowych magazynach by napewno nie miała, mnustwo mamy trutek i innych świństw porostawianych, mam też nadzieję że maluszka nie zdąrzyła żadnego świństwa skonsumować, będę ją obserwować, a wypuścić na wolność? kiedy zima idzie??? nie sądze by był to dobry pomysł... ogromnie proszę o porady jak się nią zajmować bo nie chcę zrobić jakiegoś błędu. a póki co oto pare zdjęć znajdy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek tu widać dupkę z profilu dla potwierdzenia że joj zero :)
Obrazek a w takiej ciasnocie przebywa :(
Ze mną: liczi... mango juz za TM ... :'(
Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś.
Awatar użytkownika
molll

Re: Mała dzika myszka (Polkowice/ dolnysląsk)

Post autor: molll »