Dziękuję Wam bardzo za odp
[quote="LuLu"]Ze szczurkami trzeba postepowac stanowczo i zdecydowanie. Nie oznacza to bynajmniej, ze nie mozna im okazywac czulosc, o nie! Trzeba po prostu wiedziec co kiedy. W stadzie szczurzo-ludzkim to czlowiek musi rzadzi i szczur musi o tym wiedziec. Meg jest juz oswojona, nie boi sie, wiec nie powinna miec taryfy ulgowej - nie pokazuj, ze to ona decyduje o tym co ma robic. Nie mowie, zeby zrobic ze szczura robocika, ktory bedzie robil tylko to na co mu pozwolimy, ale by z rozsadkiem kontrolowac jego zachowanie. I byc gora. Nie bac sie.[/quote]
Tylko nie wiem jak to się może skończyć..ugryzieniem może... I ja tak sobie myślę,że Ty LULU jesteś doświadczona i wiesz jak to jest z wychowywaniem szczurków. Może Meg wie że ja nie wiem na czym stoję i to wykorzystuje? Nie mam żadnego doświadczenia... :-(
[quote="LuLu"] Ja z kolezanka dla Meg bym nie czekala. Nie jest regula, ze jezeli szczur probuje Cie zdominowac to bedzie bardzo agresywny w stosunku do drugiego szczura (pewnie beda sie troche bily i ustalic kto rzadzi, ale to akurat norma

), Meg zachowujes sie tak, poniewaz jej na to pozwalasz. To od Ciebie zalezy czy bedzie lepiej czy gorzej.[/quote]
też tak myślę,chiałabym jak najszybciej dokupić jej towarzyszkę,tylko że jak ona nie do końca słucha mnie to jaki tamta będzie miała "autorytet"? :drap:
Co do ciekawostek to bardzo mnie to pociesza

Tylko Meg jest taka "nijaka" ani nie agresywna,ani nie uległa więc nigdy nie wiadomo
[quote="agacia"]Piszesz,ze ona nie gryzie mocno,wiec moze jak widzisz,ze bedzie chciala Cie dziabnac to nie zabieraj reki tylko zrob to co mialas zrobic,pomimo tego ze jej sie to nie podoba.[/quote]
Tylko jak to się skończy gdy mnie naprawdę dziabnie? :roll:
[quote="agacia"]I jak ja z klatki wyciagniesz to oczywiscie przewroc ja na plecki i przytrzymaj chwile,zwlaszcza jak bedzie chciala sie wyrywac.[/quote]